ağda yaparken canı yanan hanımların dıkkatıneee

  • Konbuyu başlatan YeSiL
YeSiL

YeSiL

Yeni Üye
Üye
ağda yaparken acı ağda acısı acıtmadan nasıl yapılır yaparken acı nasıl azaltılır çekmemek için
sevgili bayanlar size bir önerim var ağda yaparken canı yananlar dıkka t(EMLA ) dıye bir anestezi öneriyorum eczanenızden yada sağlık ocandan sağlık karnelerınıze yazdırabılırsınız bunu alıp ağda yapacanız bolgeye suruyorsunuz bir saat bekledıkten sonraa ağda yapabılırsınız vd hiç acı duymadan deneyın vd kıllarda zamanla eksılme oluyor hadı kolay gelsın hanımlar
 
B

bitaneyim

Yeni Üye
Üye
yok bulamadım ben bu kremi.hangi eczaneye sorduysam yüzüme mal mal baktılar...
 
Ç

çiğda

Yeni Üye
Üye
emlayı iğneli epilasyon yapmadan kullanmıştım ben uyuşturuyo o bölgeyi kremler tüp halinde
 
S

sevvalim

Forum Okuru
emla

emlayı kullandım ben bir süre. pek faydası oldugunu sanmıyorum. sadece psikolojik olarak rahatlatıyor.
 
elisev

elisev

Hamiş Melek
ayy canım yaa eğer bu gerçekten ağrıyı azaltıyorsaa benden çok dua alırsın valla...
denicemm teşekkürler..
 
M

Misafir Melek

Forum Okuru
bn daha 14 yaşında bir genç kızım.annem emla tarzı şeyler kullanmama izin vermiyor.başka bir çözümü varsa söylerseniz sevinirim şimdiden teşekkürler.
 
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
arkadaşlar emla iyi diyolar da sadece diyolar çok pahalı ve sgk karşılamıyor işe yaramazsa canımın yanmasına mı giden parama mı acıyım kullanan varsa işe yarayıp yaramadığını söyleyebilirmi
 
B

butkuci

Forum Okuru
emla krem

bu yazılardan sonra alıp kullandım evet ilk uygulamada uyuşturdu fakat kincide hayırrrr...
 
Young bride

Young bride

Banned
5 tüpü 29 tl diye biliyorum bu krem anestezide kullanılıyor zararlı olsa ecz. satılmaz tedirgin olmayın hanımlar
 
Young bride

Young bride

Banned
Bend e1,5 saat sonra faydasını gördüm bu arada biraz bekleyin hemen yıkamyın sürün bekleyin yıkayın ve ağdanızı yapın inanın faydası var
 
MeLOo

MeLOo

Daimi Üye
Üye
bunu sürüp o bölgeyi streçle sarıp 2 saat bekleyin diyolar kardeşim aynını yaptı hele de en hassas yer için sonuç harikaymış :D:D
 
K

kubra suna

Forum Okuru
ben bizzat bugün denediğim bi yöntemden bahsedicem size...normalde bitkisel tozlar kullanan biriydim daha sonra ılık ağda yapmaya başlamıştım jilet asla kullanmıyorum. bir kere bi sitede çam sakızının acıyı hafiflettiğine dair bi yazı okumuştum. dün gittim çam sakızı ağda aldım bugünde onu uyguladım ve inanılmaz memnun kaldım. bence çam sakızı abartıldığı kadarda zahmetli değil. ılık ağda yaparkende 1 saat önceden uyuşturucu krem kullanırdım ve hep kullanıyorum ağda yaparken. o ilacın adınıda söyleyim ANESTOL aile hekiminizede yazdırabilirsiniz ona uğraşmam gider eczaneden alırım derseniz 2 lira civarında fiyatı... çok ince tabaka halinde sürmeyin biraz dolu dolu sürün 1 saat bekleyip ağda yapabilirsiniz. çokta uyuşturmuyor ama acıyı hafifletiyor ve çam sakızıylada acıyı ciddi derecede hafifletiyor,e o kadarda olsun bence :)
 
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
ya bende jiletle alıyodum kalınlaştı baktım olmıyacak ağdaya başladım ama cesaret edemiyorum :S anestolu denicem işle öncesi ağrı kesici almak rahatlatıyormuş :s ne yapıcaz
 
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
Ben erkeğim ama futbol oynuyorum bacagıma bıcak sok ağdadan az acıtır bir başka öneriniz yokmu ya emla falan uzun iş :D
 
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
Ben de 13 yaşındayım. O tarz şeyleri kullanamıyorum. Daha pratik ve can acıtmayan şeyler önerirseniz mutlu olurum.
 
Konuyu Başlatan Benzer Konular Forum Cevaplar
SadmiN Lazer Epilasyon 1

Benzer Konular


Üst