Amigurumi bebek yapımı kolay model

  • Konbuyu başlatan LaViNYaM
LaViNYaM

LaViNYaM

>>>ιкιz αηηєѕι<<<
Amigurumi bebek yapımı kolay amigurumi bebek fiyatları amigurumi bebek modelleri ve daha fazlası Melekler FORUM'da.

AMİGURUMİ BEBEK YAPIMI ZOR MU?


Son yıllarda her yerde gördüğüm amigurumi bebek yapımı oldukça revaçta. Evde boş oturmaktansa hanımlar amigurumi örerek hem evlerine gelir sağlamakta tabii kimisi hobi amaçlı yapmakta. Ama şunu söylemeliyim ki evde çocuk varsa gerçekten çok işe yaradığını da belirtmek isterim. Yapımına bir başladığınızda bir takıntı haline gelecek inanın bana bırakamayacaksınız. Zaten örgü örmek en güzel hobi ve stresi azalttığını da duymuştum. Belki sık iğne ile yapıldığı için yavaş ilerliyor ama inanın sonucu ne çıkacak diye de çok merakla yapıyorsunuz. Bittiğinde içini elyaf ile doldurup çok güzel bir oyuncak oluyor çocuklarınız için. Eskiden de yapılırdı bilirsiniz belki ama böyle çok modern değildi modeller. O zaman ninelerimiz annelerimiz eski yırtılmış kumaşlardan dikerdi içine de aynı şekilde yün ya da yırtık çaput parçaları koyardı gözleri ipten alın size oyuncak. Şimdiki modelleri görmelisiniz aman allahım harikalar benim bile oynayasım geliyor valla.

amigurumi-kiz-bebekler-jpg.86394 Amigurumi bebek yapımı kolay model Melekler Mekanı Forum


AMİGURUMİ BEBEK MODELLERİ VE ÖRGÜ TEKNİKLERİ

Amiguruminin aslında bir zorluğu yok örgü örmeyi bilmeyen ben bile başladım ve kendimi geliştire geliştire hızlandım bu işte. Şuan da çocuklarıma arada bir oyuncak örüyorum. Ama yapanlar ve ticaretini yapanlar bizlere örgü oyuncaklarının resimlerini buradan paylaşıp satış yapabilirler. Sizlere görseller arasında kendi yaptığım kız ve erkek amigurumi bebek görselini de paylaşacağım. Bu zamana gelebilmek için tüm teknikleri bilmeniz gerekiyor. Sık iğne öğrenmekle başlıyorsunuz sonrasında artırma eksiltme trabzanları da unutmamak gerekiyor. Tekli ikili ve üçlü trabzanlar da işinize epey yarıyor amigurumi yapımında. Tabii şunu da belirtmeliyim ki amigurumi örmek kadar en önemli püf noktası da bu parçaları muntazam ve doğru bir şekilde birleştirmek yani dikmek işlemi. Bana göre çok önemli. Yani amigurumi örerken harika bir iş çıkarmış olabilirsiniz ama dikimi yapamıyorsanız görünümü sizin içinize sinmiyorsa hoş görünmüyor ise dikim konusunda videolar izlemeli gelişmelisiniz. Bu yazımızdan amigurumi tavşan yapımına bakabilirsiniz.

amigurumi-orgu-bebek-jpg.86395 Amigurumi bebek yapımı kolay model Melekler Mekanı Forum


AMİGURUMİ BEBEK YAPIMI KOLAY MODEL

Buradan sizlere amigurumi bebeğimin yapılışını anlatırdım ama uzun olacak o yüzden sizler için hem izleyebileceğiniz izlerken daha kolay yapabileceğiniz bir model sunacağım. Tarifi veren arkadaş sağolsun varolsun. Aslında hani kolay bebek yapımı dedik ama bayağı uğraştırıcı olduğu için buram buram da emek kokuyor arkadaşlar. En altta iki görsel de benim yaptığım amigurumi bebek modelleri arkadaşlar umarım beğenirsiniz. Epey uğraştırmıştı ama bittiğinde ve bu görüntü karşısında değiyor gerçekten.


img_20180213_014222-jpg.86396 Amigurumi bebek yapımı kolay model Melekler Mekanı Forum
 
SadmiN

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Gerçekten çok güzeller yaa özellikle bu plastik ürünlerde ve çin kökenli ürünlerde bulunduğu söylenen kanser vakalarından sonra el işi olarak bunların yapılması gerçekten de büyük önem arzediylor. Zira hiç hayatımda artık bu kadar fazla kanser vakasının olduğunu görmedim gerçekten çok hoşlar ellerine sağlık :)
 

Üst