BENİM PSİKOLOJİK HASTALIĞIM NE ?

  • Konbuyu başlatan ceylan-ceylan
C

ceylan-ceylan

Yeni Üye
Üye
slm kılzar ben doğumdan snra çok ağır bir depresyon geçirdim ve 19 ay sonra bebeğimi memeden kesinde psikiatriye gittim bana obsesif teşhisi koydu ve paxera vede modiwake die bi laç verdi yaklaşık bi 10 gündrü kullanıorum başta etki eder gibi oldu ama şimdi yan etkileri çıkmaya başladı aşırı terleme huzursuzluk vücudum alev alev yanıo ateş yapıo uyuşuorum sanki uykusuzlukta cabası mesela dünden beri 2 saat uykuyla duruyrum uykum var ama uyuyamıorum uyumak istemiorum sanki sigara içecek ve nete takmış durumdaım acaba yanlış teşhismi konulduki bana anksiyete olabilirmiki die şüpeleniorum ama obsesifede uyuyo gibim

hiç bişeyden zevk alamama
hiç bişey yapmak istememe (özelliklede ev işi ve çcuk bakımı)
sinir nöbetleri(panik atağım var zaten )
uyuyamama uyumak istememek
güçsüz halsiz hissetmek hep yorgun olmak
kendine güvenememek
bazen hayattan sğuma
kafamda sürekli bişeyler düşünme
birine bişey desem acaba ne düşündü nededi benim hakkımda kızdımı aban die takıntılar
çoook fazlaca takıntı yapma
cinsel isteksizlik
mutlu olamama
düzlediğime veya düzeleceğime inanama
sevdilerime bişey olacak acaba şundan dolayı ölürmüyüm die kafamda hayeller kurmak
................................................ ve daha fazlası hiç benim gibi olan varmı yada geçiren allah rızası için bişeyler yazın nlur çk kötü durumdaım bende normal insanlar gibi olmak istiorum hiç normal bir insan gibi yaşayaıorum allahım hergün dua ediorum nlur beni düzelt die ama ykk lmuo başaramırum deliricem ben neden böleyim die arkadaşlar bakıp geçmein hiç lmazsa fikrinizi yazın nlur şimdiden çk sağolun allah razı olsun :(
 
TİTAN

TİTAN

*Melekler Mekanı*
Ceykan senin lohusalık depresyonu almış yürümüş anlaşılan. Gittiğin doktor derdine derman olmadıysa başka bir doktoru dene ama iyice araştır. Biliyorsunki psikiyatri dalında büyük paralar dönüyor. Üstelik sağlığını da kaybetmen cabası. İyice etrafında sor soruştur iyi bir doktor hatta dalında uzmanlaşmış birini bul. İnş derdine derman bulacaksın. Bunun yanında bol bol dua etmeyi unutma, çok geçmiş olsun..
 
C

ceylan-ceylan

Yeni Üye
Üye
sağol cnm drum tavsiye üzerine gittim 29unda kontrlüm var son kez bu dr gidicem eğer hala göremezsem bi faydasını dr değiştiricem bakalım :(
 
TİTAN

TİTAN

*Melekler Mekanı*
Allah sağlık sıhhat versin, dua etmeyi es geçme sakın...
 
süsü

süsü

Üye
Üye
çok geçmiş olsun.hem ilaç tedavisi, bunun yanında konuşma terapisi olması daha çok rahatlatmaz mı seni? kendini yalnız hissetme benim bunları yaşayan birçok tanıdığım var ama onlar psikolojik destek almaya çekiniyorlar.seni tebrik ederim bunu başarmışsın.gerçekten bu çok zor bişey.oldukça güçlü olmalısın özünde.bu ayıp birşey değil ki her an hepimizin başına gelebilecek birşey.allah yardımcın olsun
 
S

sgtessa

Forum Okuru
Çok geçmiş olsun, ben 6. sınıf tıp öğrencisiyim, anksiyete olabilir mi diye düşünmen çok normal çünkü benzer belirtiler gösterir ikisi de. Obsesif kompülsif bozukluk da anksiyete gibi başlar yalnız daha ağır seyreder, ilaçlarını düzenli kullanman çok önemli, doktorunu bilemiyorum ama gerçekten içine sinmezse araştırıp değiştirme şansın var, yalnız tedaviye başlamışken acele karar verme derim ben.

Bu arada hem doktor hem hasta sıfatıyla yazıyorum, bana da anksiyete tanısı kondu, gebelikle alakası yok benimkinin ama emin ol büyük ölçüde anlıyorum seni :) çok şükür ben epeydir atak geçirmedim, ilaçları kullandığın zaman etki etmesi uzun sürüyor ve bir ay sonunda pek bir değişiklik görmeyince umutsuzluğa kapılası geliyor insanın, pes etme, olur mu?

Bir de merak ettim, ilaç kullanmaya ne zaman başladın? Sence yüzde kaç oranda faydası oldu sana?
 
C

ceylan-ceylan

Yeni Üye
Üye
amin cnm çok sağol cvbın için tedavi olmayı istiyorum çünkü gerçekten iyileşmek istiyorum inanınki çünkü böyle olmak gerçekten çk zor evimin işlerini bile yapamıyorum çocuğuma bakamıyorum çok zorluyorum ama olmuyor iyileşmeyi denicem zorlucam yine kendimi pes etmicem beim için dua edin lütfen çok ihtiyacım var buna allah kimsenin başına vermesin bak bu saat oldu uyuyamıyorum resmen uyumak istemiyorum ya allah razı olsun sizlerden ...
 
seda88

seda88

Aktif Üye
Üye
canım benim aynı teşhise bende sahibim bir dönem ilaç tedavisi aldım şimdi bebek düşündüğüm için ilaç kullanamayacağım için sadece psikoterapi görüyorum gerçekten çokkk zor bi rahatsızlık düşündüklerinin saçma olduğunu bildiğin halde onları düşünmekten vazgecemiyosun bende bir dönem böyle yok oluyo sonradan da bir dönem alevleniyor allah yardımcımız olsun ama ilaç tedavisi ve psikoterapi birlikte gerçekten iyileşme sağlıyor..
 
C

ceylan-ceylan

Yeni Üye
Üye
evet cnm benim ilaçlar ve psikoterapiyle birlikte inşallah atlatırım bu durumu sanada çok geçmiş lsun allah bidaha yaşatmasın inşallah hakkaten çok zor yani :( dua edin bana kızlar nolur çok ihtiyacım var buna ...
 
H

hatice kahraman

Yeni Üye
Üye
ceylan-ceylan' Alıntı:
slm kılzar ben doğumdan snra çok ağır bir depresyon geçirdim ve 19 ay sonra bebeğimi memeden kesinde psikiatriye gittim bana obsesif teşhisi koydu ve paxera vede modiwake die bi laç verdi yaklaşık bi 10 gündrü kullanıorum başta etki eder gibi oldu ama şimdi yan etkileri çıkmaya başladı aşırı terleme huzursuzluk vücudum alev alev yanıo ateş yapıo uyuşuorum sanki uykusuzlukta cabası mesela dünden beri 2 saat uykuyla duruyrum uykum var ama uyuyamıorum uyumak istemiorum sanki sigara içecek ve nete takmış durumdaım acaba yanlış teşhismi konulduki bana anksiyete olabilirmiki die şüpeleniorum ama obsesifede uyuyo gibim

hiç bişeyden zevk alamama
hiç bişey yapmak istememe (özelliklede ev işi ve çcuk bakımı)
sinir nöbetleri(panik atağım var zaten )
uyuyamama uyumak istememek
güçsüz halsiz hissetmek hep yorgun olmak
kendine güvenememek
bazen hayattan sğuma
kafamda sürekli bişeyler düşünme
birine bişey desem acaba ne düşündü nededi benim hakkımda kızdımı aban die takıntılar
çoook fazlaca takıntı yapma
cinsel isteksizlik
mutlu olamama
düzlediğime veya düzeleceğime inanama
sevdilerime bişey olacak acaba şundan dolayı ölürmüyüm die kafamda hayeller kurmak
................................................ ve daha fazlası hiç benim gibi olan varmı yada geçiren allah rızası için bişeyler yazın nlur çk kötü durumdaım bende normal insanlar gibi olmak istiorum hiç normal bir insan gibi yaşayaıorum allahım hergün dua ediorum nlur beni düzelt die ama ykk lmuo başaramırum deliricem ben neden böleyim die arkadaşlar bakıp geçmein hiç lmazsa fikrinizi yazın nlur şimdiden çk sağolun allah razı olsun :(

Arkadaşım senin baya bi sıkıntın varmış döktürmüşsünyazıda sana teker teker cevap veriyim diyecem ama uzun sürecek sana tavsiyem bu konularda sıklıkla girdiğim bir site var
http://antalyavajinismus.net/tr
bu adrsten bakman güvendiğim bir site bir kaç defa kliniklerine gittim. sanaada katkısı olur inşallah ..
 
K

kamuran06

Forum Okuru
EDIT BY BEYZA BAŞKA SİTEYE YÖNLENDİREN REKLAM LİNKİ BIRAKMAYIN.REKLAM VERMEK İSTİYORSANIZ İLETİŞİME GEÇİN. gitmeden y da ilaç kullanmadan tekrar düşünmek lazım.
 

Benzer Konular


Üst