Çatlatma İğnesi Yaptıranlar

azranil

Yeni Üye
Üye
Bugün size bir gelismeyi bildirmek istiyorum ve kafam cok karisti sabah kalktigimda cok siddetli bir agriyla uyandim kasiklarim ve belim kopuyordu ve kanamam baslamis o kadar üzüldümki pedi koydum bir ped dolana kadar kanamam geldi..bir pihti düştü..sonra ne sanci ne de kanama hicbirsey yok..ignemin 13.gununde bunlar oldu yarin dr gidicem randevumu aldim..Rabbim hayırlısıni nasip etsin bizlere
 

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Merhaba ,

İlaca bağlı küçük bir kanama pıhtılaşıp düşmüş olabilir. Yoğun olmadığı için mens değil. Yarın gelişmeleri mutlaka bize yazın..
 
S

sltn...

Forum Okuru
mrb kizlar. 7 gun puregon 150 kullandim ve 14. araliktq ovitrelle vuruldm. 28 de test yap.dedi doktor 1 hafta var test yapmama.yani. ama bisey hisswtmiyrm.hamilelige dair. hissedeniz oldumi yadq bu igneleri kullanp hamile kalanlar oldumu. birdi bu ignle karin bolgemde ödem yapmis.ve karnim acayip sis ve agriyo. nefes alirken bile.batma var. arqnizda bunlari.yasayan.varmi
 

Sevimli cadı

Daimi Üye
Üye
Merhaba canım karnındaki şişlik ödem ilaçtan kaynaklanıyor. Aynı şişlik ve ödem gögüslerde de olabilir. Bu iğneyi kullanıp hamile kalan çok inşallah sende hamile kalırsın. Doktorunun dediği tarihte test yap .Erken yaparsan ilaçtan ötürü testin pozitif çıkar .İnşallah hamiş haberini alırız ;)
 
S

sltn...

Forum Okuru
allah razi olsun canm.bnm ya amin ins allahim isteyen herkeze versin aratmasin yarabbim. bncede dktrn dedigi tarihtr test yapiyim. ilk dfa kllaniyrm ilac be ne bliyim.bi.belirti yok sanki hamile.degil.gbiyim ya. birdr bu karindaki odem nasl gidicek acabaa :-\
 

Sevimli cadı

Daimi Üye
Üye
Allah sendende razı olsun canım benim umudunu yitirme belirtilere aldanma sen düşünsene 9 ay hamile olduğunu bilmeyen doğum yapan kadınlar var . Belirtiler yanıltabilir yani .Allahım emeğini boşa çıkarmasın
 

SEVDALAR

Yeni Üye
Üye
teşekkür ederim canım...ewet haklısın allah büyük...ilginç olan ne biliomusun..durumu olmayanların istemeselerde oluo..çok şükür durumum çok ii tek ekskliğim var oda bebek..vardır allahımın bi bildiği die teselli ediorum kendimi.dediğin gibi hayırlısı olsun..ama zor hem de çok zor..
Çok merak ettim 2011 yilinda konusulmus bu konusmalarr su an varmi bebis
 
N

Nut

Forum Okuru
çatlatma iğnesi çatlatma iğnesinden kaç gün sonra adet olunur çatlama iğnesi yumurta iğnesinden kaç gün sonra adet olunur yaptıranlar
selam melekler..size bi sorum olucak..ben yumurtlama takibi tedavisi oldum..aralık ayının 30 unda iğne vuruldum..çtlatma iğnesnden kaç gün sonra test yaptrsam çıkar ve ne kadar sonra adet olmam gerekir..şu anda kasıklarımda ağrı var batma var...belm felaket ağrıo....
canım yapacağın ilk 10 günlük test pozitif yanlış bilgi veriyor iğne beta hcgtaşıdığı için bende yaptırdım.. iğneden 15 gün sonra test yapman gerekli iğneden günlüksüreçte ki şikayetlerin gayet normal
 
K

Kezbankya

Forum Okuru
slm arkadaşlar ben adetimin üçüncü günü doktora gitim ve doktor bana klomen verdi beşinci günü kullanmaya başla dedi ve beş gün kullandıktan sonra iki gün ara ver üçüncü gün yanına gel yumurtlama oluşmuş mu diye bakacam dedi bende gitim ve birtane yumurtan olmuş 18 mm ve yumurta çatlatma iğnesi verdi doktor bugün öğle arası saat 12 de vuruldum ve 36 saat sonra yani yarın gece 12 de kesin ilişki dedi peki o iğneyi vuruldugum gün ilişki olursa Bir şey olurmu sizce lutfen cevap verin
 

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Yok ya öyle bir sıkıntı olmaz fazla ilişki bebek için sıkıntı yaratmayacaktır ama o dediği günü boş geçmemenizde fayda bulunmakta...
 

Pinkdreams

Yeni Üye
Üye
Merhaba. Benim de çatlatma iğnesinden 21 gün sonra siyah kanamam oldu 2 gün sürdü çok sancılı.
Üstüne görme falan olabilir mi?
ya da çatlamayan yumurta kist oldu da o mu aktı?
bilgisi olan varsa çok sevinirim.
 
Üst