Doğum sancısını hafifletmenin yolları

Uzman SühaN

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
doğum sancısı nedir,doğum sancısını azaltmanın yolları,doğum sancısı nasıl hafifler,doğum kasılmalarını azaltmanın yolları hakkında bilgiler


Doğum sancıları aslında heyecan, stres, endişe ve rahatsızlık duygularını bir arada barındırır. Doğum sancısının erken evresi genelde en uzun evredir. Doğum sancısının erken evresinde rahatlamaya, pozitif düşünmeye ve doğum sancısı sırasında dinlenmeye odaklanmak gerekir.


d-jpg.44916 Doğum sancısını hafifletmenin yolları Melekler Mekanı Forum






Doğum sancısını hafifletmede aşağıdaki adımlar rahatlatıcı olacaktır:



1. Dingin bir ruh halinde olmaya çalışın. Etraftaki gürültüyü ve karmaşayı minimize edin. Işıkları karartın. Rahatlatıcı bir müzik dinleyin. Rahatlamanıza ve sakinleşmenize yardımcı olacak başka şeyler de deneyebilirsiniz.

2. Doğum sancılarınızı hafifletmede solunum egzersizi fayda sağlar. Her kasılmanın başlangıcında yavaş ve derin bir nefes alın. Aldığınız nefesi kasılmalarınız sırasında yavaş bir şekilde burnunuzdan verin. Dikkatinizi nefes alıp verirken çıkan sese odaklayın. Kasılmalarınızın sonunda başka bir derin ve uzun nefes alın ve sonra yavaşça verin.

3. Pozitif kalmaya çalışın. Pozitif düşünmeniz doğum sancılarınızda sizi rahatlatmaya yardımcı olur. Bunun için eğlenceli bir film seyredebilir, eşinizle neşeli, keyifli konularda konuşabilirsiniz. Gülümsemeniz doğum sancılarınızı hafifletmeye yardımcı olur ve sizi iyimser tutar.

4. Ufak bir gezinti yapın. Yürümek doğum sancısını sürecinde size yardımcı olabilir.

5. Eşinizden vücudunuza masaj yapmasını isteyin. Bu sadece rahatlatıcı değil aynı zamanda size doğal bir ağırı ve acı hafifletici etki de sağlayabilir.

6. Ilık bir duş alın veya ılık suyla banyo yapın. Sıcak duştan veya banyodan kaçının. Ilık duş veya banyo rahatlatıcı bir etki gösterir.

7. Doğum sancılarınızın sürecinde kasılmalarınız arasında dinlenin. Doğum sancınızın ileri safhalarında güçlü olmaya ihtiyacınız olacaktır.

8. Doğum sancısı sürecinde vücudunuzu susuz bırakmayın. Bol su için. Küçük atıştırmalıklar yiyin. Bu sizi enerjik tutacaktır.
 
Üst