Ella kullanıp hemen adet olanlar

  • Konbuyu başlatan Burcu.0017
B

Burcu.0017

Yeni Üye
Üye
Merhaba sevgilimle ilişkiye girdim içime boşaldıktan 7 saat sonra ella ictim adetime 5 gün vardı ilaç içtikten 2 gün sonra adet oldum ve kasıkladımda çok ağrı oldu normal adet kanaması gördüm 5 gün sürdü adetim bitti 1 hafta oluyor şuan pembemsi hafif kırmızıya dönük akıntı var ilacın yan etkisi mi acaba daha önce de kullanmıştım ilacı böyle olmadı yardımcı olur musunuz
 
SadmiN

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Selamlar muhtemelen adet olmanıza çok yakın ilişkiye girdiğiniz için bu hap sizin hemen refl olmanızı sağladı biz bir sorun göremiyoruz
 
B

Burcu.0017

Yeni Üye
Üye
Anlamadım ben şimdi ilaçtan sonra adet oldum bitti 2 gün sonra kanama oldu yine karın ağrım ve adet oluyor gibi hafif kanama var suan da bu normal adetim mi benim 2 kez mi oluyorum ilaç yüzünden
 
B

Burcu.0017

Yeni Üye
Üye
SadmiN' Alıntı:
Selamlar muhtemelen adet olmanıza çok yakın ilişkiye girdiğiniz için bu hap sizin hemen refl olmanızı sağladı biz bir sorun göremiyoruz
stres altındayım resmen adet oluyor gibi kanamam var ama çok değil ilaçtan sonra adet oldum bitti 2 gün geçti tekrar oldum ama az oluyorum adet düzensizliği yapıyor da benim ki normal mi acaba böyle olması
 

Üst