evli amirim ve ben.. :S

J

julyetx

Yeni Üye
Üye
:dil::dil: 3 yıl bitmek üzere.. yanlış olduğunu biliyorum, acımasız eleştirilerinizede açığım.. amirim ile birlikteliğim iniş çıkışlarla tehlikelerle bu zamana kadar geldi. evli çocuğu var.. eşi maalesef çok çirkin.. :S çirkinlik bir tarafa huysuz, eşini sürekli üzüyor, şahit oldum :( ayrıca çok yakışıklı, çok karizmatik, çok başarılı.. yatakta ise inanılmaz.. :) burdan çıkacak ders "EVLİ HANIMLAR EŞİNİZ HER AN ALDATABİLİR, ONU İHMAL ETMEYİN" ben mi, ben hiç rahatsız değilim bu durumdan boşanmayacaklar merak etmeyin. çocuğu ortada kalmayacak.. ben mutluyum o da mutlu.. ben evlendiğimde de sürecek bu birliktelik.
ha bi de; etrafımızdaki insanlar bizi birbirimize bilmeden çok yakışıtırıyorlar, bay x evli olmasaydı kesin julyetx i kandırır evlenirdi diyorlar. EE şimdi kahpe kader değil de nedir bu? :(:serefe:
 
»| HeRCai |«

»| HeRCai |«

Aktif Üye
Üye
Valla kusura bakmayin AMA bunun kahpe kader ile hicbir alakasi yok :11:

Rabbim akil fikir , namus, ar damari vermis ...

Tabiki neyazikki bazi sahislar kullanmayi bilmiyor.

Aslinda üzücü olan ne biliyormusunuz, böyle birseyi yasiyor olmaniz degil.

BUNDAN GURUR DUYARAK BAHSETMENIZ GERCEKTEN COK ÜZÜCÜ!!!

Neyse alan memnun satan memnun...

Rabbim o masum cocuga/cocuklara acir insallah...
(ve kimseyide uyarmaniza gerek yok, allaha sükür uckuruna sahip olanlarda var bu dünyada)

Elestiriye acigim dediniz, nacizane fikrimi döktüm ortaya..

Bu mübarek ayda islah olmaniz dilegiyle...
 
PeLiNiM

PeLiNiM

Yeni Üye
Üye
İnanamıyorum ya....Neler yazmışsın öyle..Baştan sona yanlış bir birliktelik...Sadece pess diyorum...Eşi çirkinmiş de,huysuzmuşta ...sen çok güzel olsan ne yazar ahlak güzel olsun..Amir midir nedir o da seni kullanıyor bence...Evli bayanları uyarmana gerek yok ,senin amir gibiler senin gibileri bulur...
Evlenincede ilişkini sürdürecekmişsin oh ne güzel...Kızım git amirin 2.karısı ol.gidip başka bir adamın günahına gireceğine..
Off ya böyle insanların yüzünden ar ,namus ,şeref ayaklar altında...Bir de övünüyorsun..Yaptığın davranışın dilimizdeki adını söyleyemem ama sen anladın onu...yuhhh yaniii:sinir:
 
Son düzenleme:
S

sade_soda

Yeni Üye
Üye
julyetx arkadaşım unutmayalım ki imtihan dünyasındayız, çirkin diye telaffuz ettiğin bayanın yerinde sende olabilirdin.
 
M

* MuCiZé *

Forum Okuru
İnanamıyorum ya....Neler yazmışsın öyle..Baştan sona yanlış bir birliktelik...Sadece pess diyorum...Eşi çirkinmiş de,huysuzmuşta ...sen çok güzel olsan ne yazar ahlak güzel olsun..Amir midir nedir o da seni kullanıyor bence...Evli bayanları uyarmana gerek yok ,senin amir gibiler senin gibileri bulur...
Evlenincede ilişkini sürdürecekmişsin oh ne güzel...Kızım git amirin 2.karısı ol.gidip başka bir adamın günahına gireceğine..
Off ya böyle insanların yüzünden ar ,namus ,şeref ayaklar altında...Bir de övünüyorsun..Yaptığın davranışın dilimizdeki adını söyleyemem ama sen anladın onu...yuhhh yaniii:sinir:

kesinlikle katılıyorum,noktasına virgülüne kadar.bukadarı da olmaz,hadi beraber oldun diyelim evli olduğunu bilmiyodun (ki hiç sanmıyorum) evli olduğunu öğrendin bitir.bitirmeyi bırak,diyorsun ki evlensem de devam edicek.nereye gidiyoruz.bukadar rahat mı bu insanlar ya,nerde namus,nerde gurur,nerde gelenek göreneklerimiz.ayrıca cidden bu olaydan gurur duyarak bahsetmende ayrı bi hata.hoş bukadar büyük hataların arasında bu neki.yazık ki bu durumdan habersiz olan eşine,çocuklarına ve tabiki seninle evlenecek olan adama....ayrıca adamın eşinin karakteri,güzelliği,çirkinliği senin ağzına alamayacağın laflar.eminim ki o kadın çok şey hakediyo ama ne yazık ki karşısına çıkan adam adam değilmiş.senin şu halde evli bayanlara ders vermene de gülüyorum sadece.
 
özledim_seni

özledim_seni

Yeni Üye
Üye
ya insan bunu kendini nasıl yakıştırabilir
bide gurur duyuyormuş gibi anlatıyor ben böle insanlara ardamarı çatlamış diyorum
yinede kötü bişey demek istemiyorum bu mübarek aylarda Rabbim senide islah etsin
Rabbim herkese bi akıl vermiş önemli olan o aklı nasıl kullandığın...
Rabbim seni ıslah etsin
sen amirinin karısına çirkin diyosun ama o kadın senin yanında dört dörtlük ve senden üstün önemli olan güzellik çirkinlik değil karakter meselesi senin karakterinde ortada...
 
orkide

orkide

Aktif Üye
Üye
aslında sana bişi demek senle aynı sewiyeye düşmek demek ben bunu göze alarak sana bir değil birkaç şey demek istiyorum birincisi karısı için çirkin demişsin inan bana senden güzeliyle karşılaştığında sende çirkin olacaksın heha ikincisi yatakta harika demişsin sen birlikte olduğun erkekleri yatakta onaylayıp sonra sewgili oluyosun demekki harika devam et yanılmazsın üçüncüsüde ben ewlensemde sürecek demişsin bunu zaman gösterir belki ewlendiğimn ewrkek ondan daha süperdir yatakta sana son sözümde malesef onur gurur ahlak parayla satın alınamıyo genlerden geçiyo vede insanın yüzünün astarı yırtılmışsa artık o insan iflah olmaz unutma ki u anda sen o çirkin dediğin kadının arkasından geliosun vede o çirkin dediğin kadının paspası bile olamazsın çünkü o anne ama sen babasının metresi başka söze gerek yok sana başarılar ......................
 
aSqimSin

aSqimSin

Yeni Üye
Üye
julyetx arkadaşım unutmayalım ki imtihan dünyasındayız, çirkin diye telaffuz ettiğin bayanın yerinde sende olabilirdin.

Öncelikle itirafını bu kadar pişkinlik içerinde sakin bir şekilde anlattığın için tebrik ediyorum. Yüzün bile kızarmamış. Büyük başarı ;)
Ne güzel söylemişsin sen ya bravo arkadaşım. İlk önce buna cevap vermek istiyordum ama sade_soda vermiş cevabını. Hiç kimse güzelliğiyle övünmemeli.. Senden güzeli çıkar,sen öyle kalırsın bu bir!!!! İkincisi ve en önemlisi Allah herkesi bir yaratmaz ve br bildiği vardır. O çirkin olabilir dediğin gibi ama bir annenin hakettiği bu değildir. Çirkinse evlenmeseymiş???? Neden çocuk yapmış..
Ve madem huysuz bir kadın. O zaman boşansın lanet olasıca herif :mad: Ben böyle şeye gelemem kardeşim ya.
Kendin güzel birşey yapmış gibi övünerek gurur içersinde anlatıyorsun bi de üstüne üslük kadına acıyorsun. :mad: Senin ne haddine o kadına acımak ya? SEnin insafına kaldı dimi herşey. Boşansınlar! Kadını enayi gibi kandırmayın böyle. Bari daha fazla günaha girmeyin !
 
seerose

seerose

Daimi Üye
Üye
Canim ya bu cok kotu bir durum ve bunun saka olmasini umuyorum.Bu durumda olan bi arkadasim vardi hamile kaldi ve isler cok karisti,diyelim ki sen halile kalmadin vs evlendin,nasil olacak bu anlamadim,karsindaki kisiyi de kandiracaksin o senin kocan olacak....cok karisik bir ise bulasmissin.Eeee ailen vs duyulursa bu konu ne olacak.Bunlari dusunmedin mi,iyice dusun bunun sonu yok.
 
BaHaRR

BaHaRR

Yeni Üye
Üye
Gereken kelimeleri sözleri arkadaşlarım telefuz etmişler bile
bana söylenecek tek söz kalmamış
sadece ne diyorum biliyormuusun
Allah seni ıslah etsin
ve yarın birgün senin bu yaptığını gözünün önüne diksin
övüne övüne anlatmışsın birde
o amir seni karısıyla aldatıyorsa
senide bir başkasıyla aldatır
karısını eskitmiş gözünde
zamanla sende eskirsin
başka çıtıra gider sende bön bön bakarsın..........
 
Konuyu Başlatan Benzer Konular Forum Cevaplar Tarih
smiley İtiraf Ediyorum 1
B İtiraf Ediyorum 40
K İtiraf Ediyorum 15
Büşraa. İtiraf Ediyorum 2
B İtiraf Ediyorum 10
ASİMELEK İtiraf Ediyorum 2
I İtiraf Ediyorum 4
I İtiraf Ediyorum 19

Benzer Konular


Üst