Hamilemiyim Soru Cevap Bölümü Açıldı

Hamilemiyim Soru Cevap Bölümü Açıldı
Merhabalar,

Anne olmak isteyen aday adayları :) Artık sorularınıza bu bölümden cevaplar bulabileceksiniz. Lütfen tüm sorularınızı bu bölüme yöneltin. Hamilelik sürecinde olan gebelik geçirmiş yada uzmanlar tarafından yanıtlanacak sorularınızla kendinize daha iyi bir yön çizebilir, hamile kalma olasılığınızı arttırabilirsiniz.

Saygılar.
 

izmirizmir9081

Yeni Üye
Üye
merhaba :) eşimle bir bebğimiz olsun istiyoruz korunmadan ilişkiye girdik .. adetime 6 günüm var fakat sabahları mide bulantısı ve kusma oluyo agrıyo son 1 haftadır mıdemden hıc olmadıgım kadr sıkayetım var sureklı bır gerılme sancı ve şişkinlik ve kokulara hiç olmadıgım kadr duyarlıyım acaba bu kadr erken belırtıler yasanabılır mı cevebınızı beklıyorum :)
 

canan efe

Yeni Üye
Üye
merhaba ben 5 martta nişanlımla birlikte oldum yanlışlık ile preverzatif yırtılmıştı sonra ben ayın en erken 15 inde adet olmam gerekirken 10da oldum ve 4-5 gün sürdü sonra çok sıklıkla baş dönmeleri miğde bulanması kokulara tahammülsüzlük.aşerme sık idrar kabızlık karnımda şişkinlik miğde yanmalarım oluyor artı göğüslerim genişledi gibi kullandığım südyenleri taktığımda alttan çıkıyor.bi kaç gündürde sağ tarafımda ağrı var sırtıma vuran ama benim en önemli sorum bende çikolata kisti var sizce hamilemiyim .
 

ilknurşahin

Yeni Üye
Üye
merhaba ben 9 mart ta adet oldum. 25 martta eşimle ilişkiye girdik. ve ilk defa geri çekilmedi..artık çocuk istiyoruz.:) ama ikimizde dayanamıyoruz şuan..en erken kan da belli oluyor sanırım en erken ne zaman yaptırmalıyım yardımcı olurmusunuz:)
 

meleklr

Yeni Üye
Üye
Merhaba 15 gun once adetken eşimle sürtünme yoluyla bi ilişki yasadık. Adetimin bittigi gün de birlikte olduk fakat bi aksilik oldu ve hemen Norlevo kullandım. Daha aradan 10 gün geçti ve bugun geri adet oldum. Bu nasıl olabilir ki beni aydınlatırsanız sevinirim..
 

bebişci

Yeni Üye
Üye
merhaba :) eşimle bir bebğimiz olsun istiyoruz korunmadan ilişkiye girdik .. adetime 6 günüm var fakat sabahları mide bulantısı ve kusma oluyo agrıyo son 1 haftadır mıdemden hıc olmadıgım kadr sıkayetım var sureklı bır gerılme sancı ve şişkinlik ve kokulara hiç olmadıgım kadr duyarlıyım acaba bu kadr erken belırtıler yasanabılır mı cevebınızı beklıyorum :)
merhaba izmirizmir 21 de yazmışsın sonuç ne oldu merak ettim aynı şeyler bendede var şuan yazarsan seviniirrm
 

bebişci

Yeni Üye
Üye
Merhaba 15 gun once adetken eşimle sürtünme yoluyla bi ilişki yasadık. Adetimin bittigi gün de birlikte olduk fakat bi aksilik oldu ve hemen Norlevo kullandım. Daha aradan 10 gün geçti ve bugun geri adet oldum. Bu nasıl olabilir ki beni aydınlatırsanız sevinirim..
neden norlevo kullandın hormonlarınla oynamışsın bence o yüzden arada oluyo adet düzensizliği
 

almina_su

Yeni Üye
Üye
Merhabalar,

ben bugün üye oldum sizlere sormak istediğim bir konu var yardımcı olursanız sevinirim.

Adetim normalde düzenlidir. Şubat 16 sında olmam gerekirken olmadım ayın 27 sinde test yaptım ve 2 .ci çizgi silik çıktı ama 28inde adet gibi kanamam oldu ve nisan ayındayız hala adet olmadım aşırı bel ağrım ve baş ağrısı var bacağımda kasılmalar oluyor sizce bir test uygulamalımıyım? yoksa biraz daha beklemelimiyim?
Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar...
 

kıvırcık güzel

Hamiş Melek
kızlar benimde sorum olacak size adetime 5 gün var ama ben test yaptım ve 3-4 saat sonra baktım biri tam biri silik cizgi çıktı ve kasığımda tuaf bir ağrı var sizce hamşmiyim ? lütfenCEVAP YAZIN LÜTFEN
 
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
kıvırcık güzel

kızlar benimde sorum olacak size adetime 5 gün var ama ben test yaptım ve 3-4 saat sonra baktım biri tam biri silik cizgi çıktı ve kasığımda tuaf bir ağrı var sizce hamşmiyim ? lütfenCEVAP YAZIN LÜTFEN


tavsiyem bir kaç gün sonra tekrar testi uygula çizgi belirginleşirse hamilelik olasılığı yüksek olur kesin emin olmak istiyorsan kan testi yaptır herşey gönlünce olur inşallah...
 

lov

Yeni Üye
Üye
benimde adetime 1 hafta var.bu ay serophene kullandım.hamilelikle ilgili belirtiler var ama dün akşam eczaneden test alıp yaptım tek çizgi çıktı.inş hayırlısıyla hamileyimdirrr:(
 
M

*Melek*

Forum Okuru
canım bişey sorucam bu ovulasyon testinde pozitif çıkması ne anlama geliyor. tam olarak bilgim yok ovulasyon testleri hakkında. yardımcı olursan sevinirim
 

kıvırcık güzel

Hamiş Melek
ben ayın 11 ine aybası olmustum. 14 gün öncesinden sol kasıkta tuaf ağrılarım baslaı sanki birsey var oynuyorgibi ve onunla beraber geceleri uyamıyorum ve halen bu belirtiler var hasta olmama daha 6 -7 gün var gögüslerimde agrı yok sizce hamile miyim yada test yapayım mı cevap verirseniz sevinirim dün bu mesajı yazmıstım bugün tam 5 gün var rahatsızlığıma inşallah olmam diyorum dayanamadım test yaptım 4 saat sonra baktığımda biri tam biri silik kırmızı cizgi vardı sence hamile miyim canım ?


SONRA bugun de test yaptım ama negatif ve adet sancısı cekiyor gibi ara ara sancım oluyor önce sol day dı şim di aara ara ikisinde de oluyor adetime simdi 3 gün var cok sassrdım hiçbir sey anlamıyorum gögüslerim agrırıdı o da agrımıyor ve cok az akıntım var bugün biraz da kasıntım ?cevabını bekliyorum canım benim
 

leylaleyla

Yeni Üye
Üye
Merhaba,

Benimde bir sorunum var, ilk bebek deneyimimiz cok kotu gecti.. O ay 3 hafta boyunca agrilar cektim karin bel ve bacak agrilari.. adet oldugum gun agridan uyuyamadim okadar kotuydu.. Sorunu bir turlu anlayamadim.. Neden boyle olmus olabilirki.. Butun bunlari ilk denememde yasamamam cok tuaf..
 

leylaleyla

Yeni Üye
Üye
Ayni sorunlar bendede oldu ama ben sonrasinda genede adet oldum hemde cok agir gecti, nedenini anlayamadim hamilede degildim testlere gore.. Seninki nasil sonuclandi cok merak ettim simdi.. acaba butun bunlari kendimizmi yapiyoruzki tesaduf ilk denemede oluyor ?
 

gonca 16

Daimi Üye
Üye
Ayni sorunlar bendede oldu ama ben sonrasinda genede adet oldum hemde cok agir gecti, nedenini anlayamadim hamilede degildim testlere gore.. Seninki nasil sonuclandi cok merak ettim simdi.. acaba butun bunlari kendimizmi yapiyoruzki tesaduf ilk denemede oluyor ?
canım vucud bazen tepkileri değişebiliyo.bende eşimle bi kere ilişkiden sonra adet oldum ve çok sancım oldu ama zaten adetliyken hep sancım olurdu.birazda piskolojik bi durum ahh biz kadıanlar :) bu normal kafana takma canım
 
Üst