Kalçamın üstüne boşaldı hamilemiyim çok korkuyorum

  • Konbuyu başlatan Hamwgimkm
  • Başlangıç tarihi
H

Hamwgimkm

Forum Okuru
Merhabalar sevgilimle reglmin son 5 günü ilişkiye girdik arkadan ama icime girmedi sadece deydirdi ustumde ic çamaşırı vardi ama.tam kalçamin ustune bosaldu Tenime ddegdi ama hemen sildim vajina ile kalca yakin olduğu icin korkuyorum degmismidir diye ama adetin skn gunu oldugu için kamaalar yine oldu 2 gun sonra ertesi gun ictim bir hafta sonra kanama oldu kahverengi lekeler geldi korkuyorum sizce hamilemiyim
 

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Yahu yok korkulacak bir şey yok zaten ertesi gün hapı içmişsin değil poponun üstüne tam içine de boşalsa hamile kalamazsın ertesi gün hapı kullanmışsın sıkıntı yapma stres hiç yapma :)
 

Mhsnmm

Yeni Üye
Üye
Merhaba nişanlımla bi ilişki yaşadım ama içime girmedi sadece sürtünme oldu prezervatif vardı oda yırtılınca vajinamın oraya değdi bir gün sonra ertesi gün hapı içtim. Olaydan 3 gün sonra da adet olmam gerekiyordu ama olmadım. Bugün tam iki hafta oldu aşırı derece akıntı var krem rengi gibi ve kokulu hamile miyim ilacın bi yan etkisi mi yardımcı olur musunuz lütfen vajinaya girme de olmadı boşalmada da sadece değdi biraz
 

Likapam

Paylaşımcı Melek
Merhaba nişanlımla bi ilişki yaşadım ama içime girmedi sadece sürtünme oldu prezervatif vardı oda yırtılınca vajinamın oraya değdi bir gün sonra ertesi gün hapı içtim. Olaydan 3 gün sonra da adet olmam gerekiyordu ama olmadım. Bugün tam iki hafta oldu aşırı derece akıntı var krem rengi gibi ve kokulu hamile miyim ilacın bi yan etkisi mi yardımcı olur musunuz lütfen vajinaya girme de olmadı boşalmada da sadece değdi biraz
Tam bi birleşme olmamış tedbirinizide almışsınız ilaç adetinizde gecikme yapabilir ben hamile olduğunuzu düşünmüyorum
 

Mhsnmm

Yeni Üye
Üye
Tam bi birleşme olmamış tedbirinizide almışsınız ilaç adetinizde gecikme yapabilir ben hamile olduğunuzu düşünmüyorum
Evet birleşme olmadı zaten düzensiz bi adetim olduğu için ve ilacın geciktirme gibi bi yan etkisini okuduğum için çok stres yapmak istemedim ama elimde olmadan aklıma takılıyordu bu konu. Zaman ayırıp cevap verdiğiniz teşekkür ederim.
 
A

Alyamrcs

Forum Okuru
Evet birleşme olmadı zaten düzensiz bi adetim olduğu için ve ilacın geciktirme gibi bi yan etkisini okuduğum için çok stres yapmak istemedim ama elimde olmadan aklıma takılıyordu bu konu. Zaman ayırıp cevap verdiğiniz teşekkür ederim.
Mrb diğer âdetleriniz nasıl oldu
 
A

Alyamrcs

Forum Okuru
bende boşalma yoktu vajinama değdi verne 20saat içinde hap aldım 16. Gun 20. Gun tets yaptım negatif olay üzerinde 6 gün sonra adetimi oldum 3 4 gün erken
 

Mhsnmm

Yeni Üye
Üye
Senin gibi 2- kişi daha vardı 2 ciyi olduktan sonra olmadı 3 cü olsun dersin kendini ikna etmeye bak
Merhaba ben 17 eylülde ella ertesi gün hapı içtim 7 ekimde de adet oldum. Ayın 13ünde adetim bitti ama kahverengi lekeler gelmeye devam etti bugün de sanki adetim yeni geliyormuş gibi kırmızı akıntı gelmiş. Acaba ilk adetim geldi sandığım ilaçtan kaynaklı kanama olabilir mi yoksa adetim mi gelmişti. Eğer adetim geldiyse şimdi olan lekelenme ney merak ettim yardımcı olur musunuz lütfen.
 

Likapam

Paylaşımcı Melek
Merhaba ben 17 eylülde ella ertesi gün hapı içtim 7 ekimde de adet oldum. Ayın 13ünde adetim bitti ama kahverengi lekeler gelmeye devam etti bugün de sanki adetim yeni geliyormuş gibi kırmızı akıntı gelmiş. Acaba ilk adetim geldi sandığım ilaçtan kaynaklı kanama olabilir mi yoksa adetim mi gelmişti. Eğer adetim geldiyse şimdi olan lekelenme ney merak ettim yardımcı olur musunuz lütfen.
İlaç kaynaklı ara kanama olabilir ertesi gün hapları hormonları etkileyebiliyor
 
Üst