melekler bana yardım edin okuyun lütfen yorumlayın :((

srhnelif

Yeni Üye
Üye
Öncelikle lütfen uzun ama okuyun çok ihtiyacım var bunalımdayım:(( siteye yeni üye oldum. Aylardır içimi sıkan durumumu sizlerle paylaşmak istedim. Geçen nisanda tanıştık onunla önceden hep bana bakıyordu zaten de çok yakışıklıydı ben de çok etkilenmiştim bir gün kantinde otururken yanımdaki arkadaşım gidince yanıma geldi ve tanıştık dersten sonra da oturup konuştuk. Rüya gibiydi çok özel, çok güzel. Sonra ikinci konuşmamızda bana geçmişten bahsetmeyelim çünkü ben takılırım niye böyle falan diye uyuyamam dedi hem de geçmiş adı üstünde dedi, sonra bir arkadaşımın sevgilisi lükse çok düştü ayrıldılar, çocuk 25000 borçlandı falan dedi, bana hep böyle örnekler veriyordu başkalarından. Neyse biz çıkmaya başladık her şey harikaydı sen benim hayatıma aşık olmam için geldin seni çok seviyorum diyordu daha ikinci konuşmamızda evlilikten bahsetti en başından beri ciddi olarak başladık, sonra da hep evlenince diyerek hayaller kurduk daha çok da o kurdu. Bir gün tartıştık benim ne hayallerim var evlenince beraber tatile gideceğiz, hep gezeceğiz falan dedi ama sen beni anlamıyorsun falan dedi. Bir gün bana okulda senden başka kimseye bakmadım dedi ben de güldüm hadi canım dedim sevgilin falan olmadı mı dedim dışarıdan vardı okuldan değil dedi lise hazırlıkta başlamış ve 7yıl sürmüş!!! Ben şok oldum vay be yedi yıl benim en çok 6 ay sürdü dedim bizde böyle dedi neden ayrıldınız dedim paraya tamah eder oldu, lükse düştü dedi mesela biz şimdi evlensek gidip de en lüks yerden ev tutamayız dedi o sırada biri geeldi konu dağıldı. Ama benim içime dert oldu bu 7 yıl nasıl unutulur acaba beni yarabandı falan olarak falan mı görüyor diye kendimi yedim bitirdim ama ona da sormadım ki aklına düşmesin kız diye. Bunun dışında her şey aslında çok güzel gidiyordu arkadaşlarımız da öyle diyordu. Bir kere tartıştık ben ayrılmak istedim kabul etmedi, bir kere de telefonda konuşurken çekmedi yüzüne kapandı beni deli etme milletin içinde bağırtma niye telefonu yüzüme kapatıyorsun diye tekrar aradı ben çok kötü oldum yina ayrılmak istedim bir daha asla olmayacak sana söz veriyorum ben seni çok seviyorum sen de beni seviyorsan sana söz veriyorum bir daha asla olmayacak dedi yine devam ettik. !7 haziranda mezuniyet töreni vardı sabah 9da ben de hem sabah hem de telaşlı bir de telefonu üstünde olmaz diye tebrik mesajı atmadım tören bitince atacaktım neyse tören bitince bana mesaj çekti dostum düşmanım herkes tebrik etti bir sen etmedin diye ve buna çok bozulmuş sen beni umursamıyorsun, ciddiye almıyorsun bir daha böyle bir şey olursa biter dedi. Ve benden soğudu, kızgındı bana. Sonra araya tatil girdi ve biz görüşemedik hem benim ailevi biratkım problemlerim vardı hm de onun kız kardeşinin düğünü vardı görüşemedik. Sonra ikimizin de smsi bitti faceden sadece mesaj atıyordu bana bugün çok yoruldum işte eşyaları taşıdık falan diye. Bir ay sms yapmadık ben de yapmadım bakalım yapar mı diye. Bahanesi de belki gerçek bilmiyorum ama parası yoktu. Ama bu sürede ben öyle sıkılıyordum ki hep de tartışmalı geçiyordu zaten çok gergindi askere gidecekti bir ay sonra. Ben onu çok özlüyordum ama görüşemiyorduk hiç ben de bundan şikayet ediyordum biraz üstüne de gittim sanırım :( Sonra bir gün facede bir resim yüklemiş önünde bira var eskilerden bi foto, fotonun üzerinde tarihi de vardı ben de dedim ki canım bu foto hoş değil gözlerin fal taşı gibi çok açık önünde de bira var ben sevmedim dedim o da bu foto eski ama sen direk ona takıldın tabi tarihi falan görmeden dedi içki mevzusuna da şu yüzden takıldım bana ben önceden içerdim ama bıraktım demiş ben sorunca ben de onu hiç içmedim gibi anladım hani sen içmezdin dedim o da ben sana böyle dedim adım gibi hatırlıyorum dedi. Neyse araya düğün girdi 2 3 gün görüşmedik ve sonra bana faceden mesaj attı büyü bozuldu saçma sapan şeylere takıldın bitti diye. Ben özür diledim defalarca bir daha olmayacak dedim günlerce uğraştım ama o yeter artık yazma dedi sen de benden iki kez ayrıldın sorun yoktu o zaman şimdi de ben ayrılmak istiyorum dedi bir daha da yazmadım ama ben mahvoldum o kadar çok yıprandım ki kendimi uzun bir süre toplayamadım. Bir kaç ay geçti ben biraz rahatladım onun bir arkadaşı bana faceden yazdı önce okulda bir değişiklik vardı onu sordu sonra da siz napıyosunuz nasıl gidiyor dedi ben de biz bittik canım çok oldu dedim ya neden çok iyi gidiyordu dedi anlattım şimdi de askerde nerede olduğunu bile bilmiyorum dedim bana nerede olduğunu onun facesine yazdığından kopyaladı. Sonra bence askerden sonra devam edeceksiniz o sen üzülme diye öyle yapmıştır görüşemiyormuşsunuz ya askerdeyken de uzun süre görüşemeyeceksiniz diye dedi. Neyse sonra kasımın 14ünde ben okula giriyorum dışarıdan biri de kantinin merdivenlerinden bana bakıyor baktığını seziyorum ama bakmıyorum içimden de o da böyle bakardı diyorum sonra bir an kafama dank ediyor bu o diyorum arkama döndüğümde o olduğunu anlıyorum. O dışarı çıkıyor kapının orada sigara içiyor ben de dışarıda bir arkadaşı bekleyeceğim ama onu görünce arkamı dönüyorum çıkamıyorum o da gördü öyle yaptığımı sonra cesaretimi toplayıp dışarı çıkıyorum ama o bana sırtını dönüyor ve hiç bakmıyor :( Ben bir kez daha yıkıldım bu olaydan sonra içimde neden bilmiyorum hala bir umut var ama bir yandan da kendimi yıprattığımın farkındayım bana akıl verin, yorum yapın lütfen:((( Umutlanmak da haklı mıyım sizce yoksa unutmalı mıyım:((
 

gonca 16

Daimi Üye
Üye
merak ettim ve okudum yazdıklarınızı.ama bakın hayat çok kısa.bence bırakın akışına.zaten alnına yazıldıysa o insan mutlaka evlenirsin.ama sana şer gibi görünen bu olay belkide senin için en hayırlısıdır bilemezsin.bence ALLAHTAN hep hayırlısını iste.bana göre sizin iş olmaz.umudunu kırmayayım ama bana öyle geldi.zaman herseyin ilacı.o seni aramıyorsa sen hiç arama.kötü bişi yapmamışsınki böyle davranıyor.çok saçma.ben evliyim.bende eşimle çooook kavgalar ettim ama beni hiç bırakmadı bende onu.sana para konusunuda açması saçma.daha ilk başından sana göndermeler yapmış bişiler isteme die.böle şeymi olur.bırak gitsin..
 

srhnelif

Yeni Üye
Üye
merak ettim ve okudum yazdıklarınızı.ama bakın hayat çok kısa.bence bırakın akışına.zaten alnına yazıldıysa o insan mutlaka evlenirsin.ama sana şer gibi görünen bu olay belkide senin için en hayırlısıdır bilemezsin.bence ALLAHTAN hep hayırlısını iste.bana göre sizin iş olmaz.umudunu kırmayayım ama bana öyle geldi.zaman herseyin ilacı.o seni aramıyorsa sen hiç arama.kötü bişi yapmamışsınki böyle davranıyor.çok saçma.ben evliyim.bende eşimle çooook kavgalar ettim ama beni hiç bırakmadı bende onu.sana para konusunuda açması saçma.daha ilk başından sana göndermeler yapmış bişiler isteme die.böle şeymi olur.bırak gitsin..
Çok haklısın zaten artık akışına bıraktım tamamen benim de umudum yok ama işte insan hala sevince olmuyor:(( Artık çok korkar oldum sanki erkeklere en ufak bir hata yapsam beni bırakacaklar yine terkedileceğim diye. Bundan önceki erkek arkadaşımla çok çok kavgalar ettik ama beni hiç bırakmadı ondan da ben ayrıldım çocuk arkamdan çok gözyaşı döktü, yalvardı. Sanırım onun ahını alıyorum:((
 

bursalı

Yeni Üye
Üye
Boşver canım hiç üzülmeye kendini yıpratmaya değmez senin olayının bi benzerini ben yaşadım hatta çok benziyo diyebilirm bizde böyle sebepsiz ayrıldık 1 ay ne o aradı ne ben sonra o barışmak istedi tam 1 ay sonra.. bende kabul ettim tekrar denedik ailelerimizle bile tanıştırmayı düşünüyoduk ama hiç anlaşamıyoduk biz sonuç ne mi oldu gene ayrıldık şuanda hiç konuşmuyoruz arada facede durumlarıma yorum yapıyo oda laf sokmak için başka bişey değil düşünüyorum evet seviyorum hayatımda olmalı diyorum sonra düşünüyorum hayatımda olması gereken biri olsa olurdu o yüzden ümidi kestim bıraktım artık.. en iyisi unutmak hayatına devam et herşeyin hayırlısını iste..
 

berfu akyuz

Üye
Üye
ikiniz de bence hata yapmışsınız, ama sen de çok gereksiz şeyleri kuruntu yapmışsın bitanem, biraz rahat olun, bu bi ilişki yani diken üstünde olmak için değil huzurlu olmak için vardır, zaman gösterir canım herşeyin ilacıdır zaman
 
Üst