Mercimek Sevdalıları Gebelik Bekleyenler Hamile Kalmak isteyenler buraya

sılam_nisa

sılam_nisa

Hamiş Melek
Benim için 1 Yasin 1 de Hz.Zekeriya'nın duasını okur musunuz?

Kâle rabbi heblî min ledunke zurriyyeten tayyibeh, inneke semîud duâ.
"Rabbim! Bana katından hayırlı bir nesil ver. Şüphesiz sen, duayı hakkıyle işitensin".
(Âl-i İmrân, 3/38)
 
sılam_nisa

sılam_nisa

Hamiş Melek
Merhaba melekler, birçoğunuz ÇİTOS (BEYZA21) kimdir biliyorsunuz. Bilmeyenler için anlatayım canım arkadaşım "Çitos" 16 yıllık evli ve henüz bebeği yok :( Arkadaşımız şimdi tedavi görüyor tüp bebek için, daha önce benim için yaptğımız 'Yasin-i Şerif' okumayı onun için de yapıyoruz 500 kişiye Yasin dağıtılacak, okumak isteyenler dağıtmak isteyenler varsa buradan yazar mısınız? Allah okuyan okumayan herkesten razı olsun..
 
E

emoşın86

Yeni Üye
Üye
merhabalar kızlar bende aranıza yeni katıldım.....çok hoşsunuz merak ettiğim her şeyi saatlerce burdan araştırıyorum.....ben 4 yıldır evlliydim.3 ay seropen kullandım olmadı.geçen ay ilk defa aşılamaya deniyordukki aptal doktorum iğnelerin dozunu arttırdı yumurtalıklarım bir gecede çok fazla büyüdü ve yapamam dedi iptal etti aşılamamı.okadar maddii manevi emeğimiz boşa gitti bir hafta gazyaşı döktüm çok üzüldüm...eşim işe yeni giridiği için zorla paramızı denkleştirmiştik.her neyse ben bu ağ iğnelere başladığımdan beri kasık ağrısı hep çektim 16 günde adet olurum çok düzenliyimdir.bu ay bi ara kanamam oldu adetime 10 gün kala doktora gittim yumurtaların çok büyümesinden dedi. adetine var dedi hala 3 4 gün kanama sürdü.neyse benim adetim 3 gün gecikti bel kasık ağrıları bi yorgunluk halsizlik birde ateş basıyor.bugün sağlık ocağına kan verdim yarın alıcam sonucumu sizce görünürmü kanda.....inşallahh bu ay olur yaaaa ben herkeze dua ediyorum kızlarr rabbim isteyen herkeze versin.
 
E

emoşın86

Yeni Üye
Üye
neden kimse cvp yazmıyor ben bu formu kullanmayıda hiç bilmiyorum yaaa :(
 
şimall

şimall

Hamiş Melek
ıns guzel haberlerle donersın canım bu topik bırazcık terkedılmıs bı topik hamile kalamk ısteyenler topıgıne yada yenı yılda anne olmak ısteyenler topıgıne ugrarsan daha cabuk döner arkdaslar sana
 
*AyşegüL*

*AyşegüL*

Hamiş Melek
04.05.2010 bu topiği açalı tam 2,5 yıl olmuş demekki kısmet bugüneymiş arkadaşlar
size çok güzel bir haberim var dün hamile olduğumu öğrendim :bebeğim::bebeğim::bebeğim::bebeğim:
şükürler olsun Rabbime sonunda nasip etti..
Darısı ilk önce canım arkadaşım sevilayıma ve tüm isteyenlere olsun inşallah tez zamanda..
:nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar:
 
sılam_nisa

sılam_nisa

Hamiş Melek
*AyşegüL*' Alıntı:
04.05.2010 bu topiği açalı tam 2,5 yıl olmuş demekki kısmet bugüneymiş arkadaşlar
size çok güzel bir haberim var dün hamile olduğumu öğrendim :bebeğim::bebeğim::bebeğim::bebeğim:
şükürler olsun Rabbime sonunda nasip etti..
Darısı ilk önce canım arkadaşım sevilayıma ve tüm isteyenlere olsun inşallah tez zamanda..
:nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar:
canım bu mutluluğu tattıran Rabbime şükürler olsun miniğimizi gönderdi çok çok mutluyum ve seni hamiş melek görmek çok ama çok güzel tekrar tebrik ederim güzeller güzeli hamişimmmmmmmmmm ayy içim içime sığmıyır resmen :D:D tebriklerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :kutlama::kutlama::kutlama::dp178::dp178::dp178::tekno::tekno::tekno::uhh::uhh::kedi::kedi::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::kedi::kedi::uhh:
 
berranur

berranur

Yeni Üye
Üye
*AyşegüL*' Alıntı:
04.05.2010 bu topiği açalı tam 2,5 yıl olmuş demekki kısmet bugüneymiş arkadaşlar
size çok güzel bir haberim var dün hamile olduğumu öğrendim :bebeğim::bebeğim::bebeğim::bebeğim:
şükürler olsun Rabbime sonunda nasip etti..
Darısı ilk önce canım arkadaşım sevilayıma ve tüm isteyenlere olsun inşallah tez zamanda..
:nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar:
twetyy cnm çok sevindim hamdolsun yaa sağlıkla kucağına aldığın günleride gör inş aeolun kuzucuğunla çok çok güzel bi hamişlik dilerim cnm
 
*AyşegüL*

*AyşegüL*

Hamiş Melek
berranur' Alıntı:
twetyy cnm çok sevindim hamdolsun yaa sağlıkla kucağına aldığın günleride gör inş aeolun kuzucuğunla çok çok güzel bi hamişlik dilerim cnm

berranurum çok teşekkür ederim canım şükürler olsun ki Rabbim sonunda banada nasip etti şimdi sıra sevilayda ve diğer bekleyen tüm arkadaşlarda..
Güzel Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah..
İnşallah sağlıkla kucağıma aldığım günleride görürüm..
 
H

hevin

Üye
Üye
gözünaydin aysegülcm rabbim hayrlisiyla kucagina almayida nasip etsin,,diger topiktede yazmistim ama cvbimi alamadim hazr yeni bi hamis arkadas bulmusken sormak istiorum adet oncesi gebelik belirtin oldumu
 
M

mrs m.

Daimi Üye
Üye
*AyşegüL*' Alıntı:
04.05.2010 bu topiği açalı tam 2,5 yıl olmuş demekki kısmet bugüneymiş arkadaşlar
size çok güzel bir haberim var dün hamile olduğumu öğrendim :bebeğim::bebeğim::bebeğim::bebeğim:
şükürler olsun Rabbime sonunda nasip etti..
Darısı ilk önce canım arkadaşım sevilayıma ve tüm isteyenlere olsun inşallah tez zamanda..
:nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar:

aaaaaaaaaaaaaaaaaa çooooookkkk ama çok sevindim.
tebrik ederim, rabbim sağlıcakla evladını kucağına almayı nasip eder inşallahhhhhhhhh.
sabırla bekledin ve sonucunu güzel aldın. sağlıklı bir hamilelik diliyorum canım.

darısı inşallahhhh
sılam-nisaya ve bekleyenlere...


 
M

mrs m.

Daimi Üye
Üye
Uzun bir aradan sonra herkese merhaba...

Kızım 29 kasımda 2 yaşına girdi, allahıma çok şükür 2. doğum gününü kutladık. Büyüyor miniğim.

Biz artık biraz bebeklikten çıktık, çocuk kıvamına gelmek üzereyiz :)

Herkesi öpüyorum, sevgiler.
 
*AyşegüL*

*AyşegüL*

Hamiş Melek
mrs m.' Alıntı:
aaaaaaaaaaaaaaaaaa çooooookkkk ama çok sevindim.
tebrik ederim, rabbim sağlıcakla evladını kucağına almayı nasip eder inşallahhhhhhhhh.
sabırla bekledin ve sonucunu güzel aldın. sağlıklı bir hamilelik diliyorum canım.

darısı inşallahhhh
sılam-nisaya ve bekleyenlere...


mrs m. çok teşekkür ederim canım Allah isteyen herkese tez elden nasip etsin inşallah..
demek 2 yaşına girdiniz 41 bin kere maaşallah size.. hayırlı, sağlıklı, uzun ömürler diliyorum..
Sağlıcakla kalın :humble:
 
sılam_nisa

sılam_nisa

Hamiş Melek
*AyşegüL*' Alıntı:
berranurum çok teşekkür ederim canım şükürler olsun ki Rabbim sonunda banada nasip etti şimdi sıra sevilayda ve diğer bekleyen tüm arkadaşlarda..
Güzel Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah..
İnşallah sağlıkla kucağıma aldığım günleride görürüm..
mrs m.' Alıntı:
aaaaaaaaaaaaaaaaaa çooooookkkk ama çok sevindim.
tebrik ederim, rabbim sağlıcakla evladını kucağına almayı nasip eder inşallahhhhhhhhh.
sabırla bekledin ve sonucunu güzel aldın. sağlıklı bir hamilelik diliyorum canım.

darısı inşallahhhh
sılam-nisaya ve bekleyenlere...


Beni dilinden düşürmeyen can arkadaşlarım inşallah ben de yakın zamanda sizlere müjde veririm sizleri seviyorum :kiss:

mrs m.' Alıntı:
Uzun bir aradan sonra herkese merhaba...

Kızım 29 kasımda 2 yaşına girdi, allahıma çok şükür 2. doğum gününü kutladık. Büyüyor miniğim.

Biz artık biraz bebeklikten çıktık, çocuk kıvamına gelmek üzereyiz :)

Herkesi öpüyorum, sevgiler.
Maaşallahhh prenseseeeee büyümüşş abla mı olmuşşşş kuzummm yeni yaşı kutlu olsun :nazar:
 
sılam_nisa

sılam_nisa

Hamiş Melek
Canlarım ben en son aşılama yaptırdığım doktorun sırf para kazanmak adına değerlerimizle oynadığını öğrendim çok üzüldüm ama insanoğlu insan kardeşine güvenemiyor ki el aleme güvensin :( ben nasip olursa sömstrda Antalya merkezde bir proföse gideceğim para ve mevki kaygısı olmayan birine ancak güvenebilirim sanırım :S bu arada doğanın sunduğu nimetlerden birkaçını da deniyorum tabi bunların yanında böbrek sorunum da var Allahım her şeyin hayırlısını versin inşallah nasibimizi arıyoruz çok bekletmesin mevlam...
 
elvin berfin

elvin berfin

Aktif Üye
Üye
sılam_nisa' Alıntı:
Canlarım ben en son aşılama yaptırdığım doktorun sırf para kazanmak adına değerlerimizle oynadığını öğrendim çok üzüldüm ama insanoğlu insan kardeşine güvenemiyor ki el aleme güvensin :( ben nasip olursa sömstrda Antalya merkezde bir proföse gideceğim para ve mevki kaygısı olmayan birine ancak güvenebilirim sanırım :S bu arada doğanın sunduğu nimetlerden birkaçını da deniyorum tabi bunların yanında böbrek sorunum da var Allahım her şeyin hayırlısını versin inşallah nasibimizi arıyoruz çok bekletmesin mevlam...
Cok üzüldüm silam ALLAHTAN farkina varmissin dikkatli olmani tavsiye ederim. Cocugum olsun diye cirpiniyorsun birde böyleleriyle ugrasiyorsun sansizliginda böyleside yok yani. sen yinede üzme kendini buda senin imtihanin ne yapacaksin insallah yüce tanrim yardimlarini eksik etmez senden. dualarim seninle kendine cok iyi bak dikkat et ALLAH yar yardimcin olsun canim.
 
H

hazan_11

Hamiş Melek
Üye
*AyşegüL*' Alıntı:
04.05.2010 bu topiği açalı tam 2,5 yıl olmuş demekki kısmet bugüneymiş arkadaşlar
size çok güzel bir haberim var dün hamile olduğumu öğrendim :bebeğim::bebeğim::bebeğim::bebeğim:
şükürler olsun Rabbime sonunda nasip etti..
Darısı ilk önce canım arkadaşım sevilayıma ve tüm isteyenlere olsun inşallah tez zamanda..
:nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar::nazar:
Çok şükür çok sevindim Allahım sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin Darısı sabırsızlıkla bekleyenlere İNŞALLAHHHHHHHHHHHHH
 

Üst