Tarlusal Kullanacağım Hamile miyim?

Tarlusal Kullanacağım Hamile miyim?
Merhabalar ben eşimle 25 kasımda ilişkiye girdik içime yine boşalmadı ama ben redhat edeyim diye ella kullandim 26 kasım da yani adetimin son günü ilişkiye girdik fakat yine içime boşalma olmadı. Bu sefer hap almadı ayda birden fazla icilmenin zararlı olacağı düşüncesiyle. İliskiden 2 gün sonra kanamam oldu 3 4 gün sürdü ella hapından dolayı olduğunu düşünüyorum daha sonra iliskiden iki hafta sonra kahverengi lekelenme oldu yaklaşık bir hafta sürdü bu lekelenme bu lekelenmeyi yasarken adetime iki hafta vardı test yaptım tek çizgi çıktı yani negatif daha sonra adetime üç gün kala kan testi yaptırdım 0.1 çıktı yine negatif aradan 3 gün geçti 19 aralıkta regl olmam gerekirken olmadım adetlerim düzenlidir genelde reglim 5 gün gecikti doktara gittim yine kanda test yaptırdım bu sefer değer 0.331 çıktı doktor negatif olduğunu söyledi fakat sonucumun artış göstermesi beni tedirgin etti doktar bana tarlusal ilaç yazdı şuan onu kullanıyorum 3. Günümdeyim kullandigim ilk gundi galiba yine kahverengi bir lekelenme yaşadım sizce hamile miyim ? Son kan testimi adetimin 5 gün gecikmesiyle yaptım kan değerim neden artmıştır sizce ? Hamile olsam bu kadar az bir artış yaşamam galiba lütfen yardımcı olun şimdiden çok teşekkür ederim ❤
 

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Selamlar hayır yüzde yüz hamile değilsiniz bu değerler sizde çok düşük zaten hamileliğiniz yok doktor da söylemiş. Bu artış hiç bişey değil. Kullandığınız ilaçlardan dolayı bu değer az bişey yükselir ama sizinkisi 1 bile değil 0,3 erkek bile yapsa çıkar heralde :) Rahat olun hamileliğiniz sıfır yok yani olamazsınızda.
 

Irem aslan

Yeni Üye
Üye
Selamlar hayır yüzde yüz hamile değilsiniz bu değerler sizde çok düşük zaten hamileliğiniz yok doktor da söylemiş. Bu artış hiç bişey değil. Kullandığınız ilaçlardan dolayı bu değer az bişey yükselir ama sizinkisi 1 bile değil 0,3 erkek bile yapsa çıkar heralde :) Rahat olun hamileliğiniz sıfır yok yani olamazsınızda.
Çok teşekkür ederim ❤❣
 

Irem aslan

Yeni Üye
Üye
Selamlar hayır yüzde yüz hamile değilsiniz bu değerler sizde çok düşük zaten hamileliğiniz yok doktor da söylemiş. Bu artış hiç bişey değil. Kullandığınız ilaçlardan dolayı bu değer az bişey yükselir ama sizinkisi 1 bile değil 0,3 erkek bile yapsa çıkar heralde :) Rahat olun hamileliğiniz sıfır yok yani olamazsınızda.
Lütfen diğer sorma da cevap verebilir misiniz lütfeeeeen
 

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Selamlar kolay gelsin Tavlusal kullanımında bazen ilaç bitiminden üç gün sonra bile hatta beş gün sonra bir de adet olanlar oluyor bu durumu hamilelik olarak değerlendirmek mümkün değil mantıklı olmaz zaten eğer halen üzerinden bir hafta geçti halde adet olmazsanız doktorunuza görüşürseniz
 
Üst