Ters ilişkiyle hamile kalınırmı?

N

Nrtn55

Forum Okuru
Sevgilimle pazar günü beraber olduk anla ilişki yaşadık o esnada kucağındaydım. Acaba oradan sperm sızma gibi bir durumla karşılaşır mıyım. Spermler hava ile temasta hemen ölüyorlar diye biliyorum.bu esnada 1,5*aydır doğum kontrolü ile korunuyorum ama ilişkiden sonra pembemsi kıvamlı bir şey geldi. Hapların da böyle bir etkisi varmış acaba hamile kalınır mı bu durumda
 
N

Nrtn55

Forum Okuru
Merhabalar ben nişanlımla arkadan ilişkiye girdim o esnada kucağında oturuyordum o an birşey olmadı ama ertesi gün pembemsi kıvamlı bir şey geldi acaba oradan genital bölgeye sperm sızmış olabilir mi böyle bir ihtimal var mıdır. Ama ben bu süre zarfında 1,5 aydır doğum kontrolü ile korunuyorum o ilaçların da böyle ara lekelenmeler yaptığını öğrendim acaba bir sorun var mıdır hem spermler hava ile temasta hemen ölüyorlar diye biliyorum yardım edin
 

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Doğum kontrol hapını düzenli olarak kullanıyorsanız gebe kalmazsınız. Doğum kontrol hapları ara lekelenmelere neden olabilir. Adetinize 1-2 gün kala yada adet gecikmesi yaşarsanız kuşkunuzu gidermek adına gebelik testi yapabilirsiniz.
 

Özge akıncı

Yeni Üye
Üye
Arkadan ilişki oldu . Vajina bölgeme boşalması Olmadı gelmişse bile az gelmiş ve hemen silmişimdir hamile kalma ihtimalim var mıdır ve bu yasanılanda baya önce oldu hiç bi sorunum yok adet dönemide defalarca oldu ama içim rahat değil
 
M

Memoş

Forum Okuru
Merhaba arkadaşlar kız arkadaşımla 1 dakikalık ters ilişki yaşadık 1 dakika bile sürmemiş olabilir daha penisim yeni kalkmışken yaşadık ve hemen çektim çektikten sonra hiçbiryerde ıslaklık yoktu ve 31 çekmeye başladım ilişkiden sonra tuvalete boşaldım acaba hamilelik yaşarmı kız arkadaşım
 
M

Memoş

Forum Okuru
Merhaba arkadaşlar kız arkadaşımla 1 dakikalık ters ilişki yaşadık 1 dakika bile sürmemiş olabilir daha penisim yeni kalkmışken yaşadık ve hemen çektim çektikten sonra hiçbiryerde ıslaklık yoktu ve 31 çekmeye başladım ilişkiden sonra tuvalete boşaldım acaba hamilelik yaşarmı kız arkadaşım açıkçası tedirginim
 
V

Velhasılkelam

Forum Okuru
Eşimle arkadan ilişkiye girdik ve boşalması sırasında vajinama da aktı içime girip girmediğini bilmiyorum reglimin 2 gününde oldu sizce hamile kalırmıyım acil cevap bekliyorum ?
 

Büşra güç

Yeni Üye
Üye
Hocam nolur bana da bişey söyleyin ben 8 temmuz pazar gunu erkek arkadasimla anal yoldan iliskiye girdim kendiside önden girmediğini belirtti iliskiden sonra ella kullandım 22 temmuz adet olma günüm kanamam oldu adet oldum. İliskiden üç hafta sonra gebelik testi yaptım negatif tek çizgi çıktı. Kesin sonuctur değil mi endise yapmama gerek varmı uyuyamıyorum artık :(
 

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Hocam nolur bana da bişey söyleyin ben 8 temmuz pazar gunu erkek arkadasimla anal yoldan iliskiye girdim kendiside önden girmediğini belirtti iliskiden sonra ella kullandım 22 temmuz adet olma günüm kanamam oldu adet oldum. İliskiden üç hafta sonra gebelik testi yaptım negatif tek çizgi çıktı. Kesin sonuctur değil mi endise yapmama gerek varmı uyuyamıyorum artık :(
Şüpheli ilişki sonrası adetiniz gerçekleşmiş + test sonucunuz negatif çıkmış. Bu durumda gebelik söz konusu değildir.
 
G

Gizemgggg

Forum Okuru
Erkek arkadaşım bosaldiktan 2 saat sonra ters ilişki yaşadık herhangi bosalma olmadı ama ters ilişki sırasında elim penisi degdikten sonra vajinama değdi bu şartlarda hamile olunur mu hocam çok endiseliyim
 
M

Misafir123

Forum Okuru
Merhaba. 11 veya 12 agustosta erkek arkadasimla ters iliski yasadim. Icime hic boşalmadı. Bosalmadigi icin vajina bolgesine de sperm sizmamistir. Hamile kalma olasiligim var mi ? 2 gun sonra adet olmam gerekiyor.normalde adet donemi yaklasinca azda olda agri hissederdim.
 
S

Sabri Mustaoğlı

Forum Okuru
Selamlar sevgilimle 24 Haziran’da ters ilişki yaşadık içine boşaldım kız arkadaşımın adet döngüsü biraz düzensiz Temmuz’un 10 gibi adet oldu 4 gün sürdü sonrasında idrarda gebelik testi yaptık negatif çıktı bir sonra ki ay tekrar adet oldu biraz öne atıyor şimdi bazen mide bulantısı falan oluyor herhangi bi hamilelik riski var mı?
 
Üst