Yeni evli olup ikişkide ağrı yaşayanlar

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Bu aralar tabii ki geçecek ama kendini biraz süre tanıman gerekiyor biraz daha rahatlaman gerekiyor herkesin başına gelen durum bu ilerde geçecek hiç merak etme
 
G

Gulusss

Forum Okuru
Bu aralar tabii ki geçecek ama kendini biraz süre tanıman gerekiyor biraz daha rahatlaman gerekiyor herkesin başına gelen durum bu ilerde geçecek hiç merak etme
Ayrica kocamin icime bosalma sorunu var bu neden acaba psikolojikmi yapamiyo icindeyken cikip disardan surtunuyo sonra bosaliyo yasadigim hic biseyi normal gormuyorum stresliyim
 

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Ya aslında buna sorun dememiz doğru olmayacaktır belki bebek sahibi olmamak için yapıyordur dışarı boşalmayı bu durumu kendisi ile görüşmen gerekiyor. Ama bu bi sıkıntı ya da sorun değil ben öyle düşünüyorum. Stres yapacak bir durum yok mutlaka eşiniz ile karşılıklı konuşmanız gerekiyor.
 
G

Gulusss

Forum Okuru
Ya aslında buna sorun dememiz doğru olmayacaktır belki bebek sahibi olmamak için yapıyordur dışarı boşalmayı bu durumu kendisi ile görüşmen gerekiyor. Ama bu bi sıkıntı ya da sorun değil ben öyle düşünüyorum. Stres yapacak bir durum yok mutlaka eşiniz ile karşılıklı konuşmanız gerekiyor.
Yok iste cocuk icin degil zaten iceri bosaliyo ama disarda o seviyeye getiriyor kendisini icerdeyken yapamiyormus onu anlamiyorum zaten cok fazla agrim oluyor
Neyse teşekkürler cevapladiginiz icin...
 
Üst