Yumurtlama döneminde Boşalma olmadan hamile kalınırmı ?

H

Hyh1

Forum Okuru
Temas halind e iliskiye girdik bosalma oldu fakat dusukte olsa bi olma ihtimali var peki 2 hafta sonra reglisi olmasi gerekiyor fakat sadece 1 gun oluyor ve gogusleri sis bunun hamilelik belirtisi olma ihtimali varmi
 
K

Kelem01

Forum Okuru
Merhaba ben adetimin 3. Günü erkek arkadaşımla seviştik cinsel organlarimiz temas halindeydi lakin boşalma zevk suyu hissetmedim hamile durumu varmidir
 
H

Hayat2626

Forum Okuru
Nişanlım bosalmadan önce temas halindeydik bosaldiginda herhangi bir temas yoktu. 1-2 dk temas halinde kaldik hamile kalma ihtimalim var midir sizce? 3 hafta falan gecti aradan gögüslerimde agrı başladı regl belirtisi olabilir ama onceden hic bu belirtiyi yasamamistim
 

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Nişanlım bosalmadan önce temas halindeydik bosaldiginda herhangi bir temas yoktu. 1-2 dk temas halinde kaldik hamile kalma ihtimalim var midir sizce? 3 hafta falan gecti aradan gögüslerimde agrı başladı regl belirtisi olabilir ama onceden hic bu belirtiyi yasamamistim
Korunmasız her birliktelik gebe kalma açısından risk oluşturur. Ejakülasyon olmasa dahi zevk suyuyla düşük ihtimalde olsa gebe kalmak mümkün. Gögüs ağrısı hem gebelikte hemde adet öncesi olabilir , bu nedenle belirtiler yanıltabilir. Beklenen döneminizde gecikme yaşarsanız test yapın.
 
S

Selim

Forum Okuru
Kız arkadaşımla vajinal yoldan ilişkiye girdim boşalcagım esnada geri çekip dışarı boşaltım penisimi temizlemeden 2. Kez devam ettik. Ve 2-3 gün boyunca birlikteydik günde 1 yada 2 kez birlikteligimiz oldu ama içeri boşalma olmadı hiç. Hamile kalma olasılıgı ne derecedir yardımcı olurmusunuz
 
S

Selim

Forum Okuru
Sevgilimle 2-3 gündür ilişkiye giriyoruz vajinal yoldan fakat içeri boşalma olmadı her defasında geri çekildim fakat bu süre zarfında 1. Kez dışarı boşaldıktan sonra penisimi temizlemeden devam ettigimde oldu hamile kalma olasıgı nedir
 

Melis ank

Aktif Üye
Üye
Boşalma olmadan da hamile kalınabiliyor. Benzer sorularda hep belirtiyoruz. Doğum kontrol yöntemi olmadan sağlanan birliktelikle gebe kalma olasılığı vardır. Partnerinizin döngüsünde gecikme olursa gebelik testi yapsın.
 
İ

İSim yok

Forum Okuru
Sevgilimle bugün ilskiye girdik adettim içime bosalmadi ama ihtimali bile olsa hamile kalirmiym yani o farketmese bile içeri sıvı girmismdir
 

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Ben adetimden 5 gun sonra iliskiye girdim uzun surdu ama icime bosalmadi ve
temas olmadi sizce hamile kalirmiyim ?
Selamlar, temas olsa ve içinize üç kerede boşalsa bir şey olmaz hamile kalamazsınız. Hamile kalabilmeniz için yumurtalarınızın olgunlaşması yani gebeliğe elverişli ovülasyon yani yumurtlama döneminde olmanız gerekiyor.
 
B

Bgfds

Forum Okuru
İyi günler kız arkadaşımla ilişkiye girdik ancak boşalmadım , ardından p****n üzerinde meni gibi sıvı olduğunu gözlemledim , karşı taraftan ötürü olması mümkün mü
 
N

Nursenagül

Forum Okuru
iliskiye girmedik boşalmadım ancak sevisme sirasinda yakin temasta bulunduk ve ıslandım cinsel bolgelerimiz birbirine temas etti bi sıkıntı olur mu cocuk olma riski var mı? Sevgilime de sorduğum zaman bi ilişkiye girmedik bişey olmaz dedi ve ayrıca bolca yıkadım
 

Benzer Konular


Üst