açık lisee giden varmı?

açık lisee giden varmı?
selam kızlar ben bu yıl evde sıkılmaktansa acık liseye kayıt oluyum dedım acıklıse 1 okuyorum ama dersler cok 13 dersım var hepsını nasıl calısıcam bılmıyorum aranızda benım gıbı acıklıseye kayıt olan varmı acabaa ben sınavların nasıl oldugunu yanı zormu kolaymı oldugunu bılmıyorum ocakta ılk sınavım allahım yuzumu kara cıkartmasın ama benım gıbı lıseye kayıt yaptırmıs arkadaşlar yardımlarınız beklıyroum püf noktaları neler bunların yanı sorular genelde nelerden cıkıyo ?
 
Ö

ÖzGüL

Daimi Üye
Üye
mavicim ben liseyi dışardan verdım meslek okudum.düz nasıl bilmıyorum ama meslekte aynı zamanda yüz yüze eğitimde var biraz zor.sınavlara çalışınca çok zor değil geçmiş döneme ait sorulara bak.
 
M

mavi_kelebek

Forum Okuru
saol ozgulcum ama benımkı duz lıse ahh su geometrı cok zor aradanda zaman gectı bazılarını unutmussum ınş yaparım gunluk ıkı saat calısıyorum
 
Ö

ÖzGüL

Daimi Üye
Üye
mavi_kelebek' Alıntı:
saol ozgulcum ama benımkı duz lıse ahh su geometrı cok zor aradanda zaman gectı bazılarını unutmussum ınş yaparım gunluk ıkı saat calısıyorum
bol bol sana verilen kitaptaki sorulara bak.bazıları yardım ediliyor diyor ama ben hiç denk gelmedim.sansına inşallah. sen iyi insaflı öğretmenlere denk gelirsin çünkü okula ara verdikten sonra biraz zor oluyor.
 
M

mavi_kelebek

Forum Okuru
evt ozgulum yaaa ınş ınsaflı ogretmenlerdır yoksa bende unutkanlık var okudugumun cabuk unutuyorum yoksa yapamam inş verırırm dersleri ozgul sen cumartesı pazar gunlerı dersmı goruyodun
 
S

sedef01

Yeni Üye
Üye
arkadaşlar açık öğretim ünv okuyorum valli çok rahat hem çocuk hem iş hepsi bir arada süpeer ..
 
Üst