hamilelikte psikolojisi bozulanlar

CeMoŞ

Daimi Üye
Üye
hamilelikte psikolojik sorunlar gebelikte psikoıloji nasıl olur nasıl düzelir neler yapmalıyız hakkında genel bilgiler burda
sitemiz içerisinde bir çok hamile meleğimiz var ve bir çoğu hamileliğin getirmiş olduğu sıkıntı ve stres içindeler






gebelikte psikoloji çok önemli meleklerr kaldıki chatbox da görüyorum bir çok hamile meleğimizin psikolojisi kötü durumdaa

o meleklerimiz için bu konuyu açıyorum kimin ne sorunu varsa yazsın burdan ve bilgi paylaşımı olsunn


hamilelikte duygularnız nasıl?

psikolojiniz nasıll?

kendinizi nasıl hisediyorsunuzz hadi meleklerim söz sizin anlatın rahatlayın:D
 

emral

Aktif Üye
Üye
ayyyyyy ben salya sümük ağlıyordum sudan sebeplere. ama çok güzel bir duygunun yanında çoook büyük bir boşluk oluşuyor aslında bu pskolji anne olmanın verdiği bi sorumluluk ve o sorumluluğu en iyi şekilde yerine getire bilme sıkıntısı güzel bi sıkıntı. aslında akışına bırakmak gerek ama biraz zor oluyor, bırakılsada zevkini tadını çıkartabilsek. ben doğmamış çocuğu nasıl esirgiycem nasıl yedirecem nasıl uyutacam nasıl uyanacam korkusuna kapılmıştım,halbuki düşünmesem daha yolunda gidicek herşey. hamişlik zor olsada çok güzel bir duygu yaa allah herkese tattırsın:bebeğim:
 

elifgl

Yeni Üye
Üye
ben salya sümük ağlayamıyorum.
somalili çocukları görüyorum onlara yardıma gidenleri görüyorum sinirlerim bozuluo tam ağlıcam işyerinde ağlayamıom.tvde görüyom evde dalga konusu olur die ağlayamıom.. bişey yanlış oluo deliriyorum ağlayamıyorum.. iyi gidio neden iyi gittiğini düşünmeye başlıyorum... insanın alışmış olduğu bi düzen vardır. bu bozuldu sinirleri bozuluo ... garip olan herşey normalken birşeyin bozulması ve bozulmaya karşı hiç bişe yapamamak.. patrona sinirleniyorum azını burnunu dağıtıcam ama yapamıyorum.. evde deliriyorum kimseye bişe diyemiyom.. hayaller kuruyorum tek tek yıkılıo ama ben yinede ağlayamıyorum... sanırım hayal kurarken sürekli mazlemeden çalıyorum.çünkü hep yıkılıo.. avazımın çıktığı kadar susuyorum hayata.....
 

melodi_cn

Daimi Üye
Üye
abla ne guzel bı konus acmıssın elıne saglık..
benım psıkolojık olarak bı sorun yasamdım da ılk ogrendıgımde cok agladım ve benım mıdem bulandıgı zaman aglama kırızıne gırıyorum yaa cok sukur suan kalmadı ama sadece cok cabuk alınmaya basladım ama cok sukur ole psıkolojımı bozacak bı durum olmuyor hanı kendı ıcımdede cok mutluyumdur allahıma bınlerce kez sukur olsun hem mutlu durmaya calısyorum bırı morelımı bozacak bısı desede tınlamıyorum bıel beynımı onlaral bozacak degılım cunku heee bırde onemlı olan tabıkı MELEKLER MEKANI HERHAL OLMASA CATLARDIM...sizler ve burası bana mutluluk verıyor :)
 

ayşegüüll

Daimi Üye
Üye
anam ben oto moka ağlar oldum ilk başlarda daha çok ağlıyodum özellikle miğde bulantısından yemek yiyemediğim için bebişime bişey olucak sanıyodum herşeye sinirleniyodum şimdi daha iyi iyiyim çok zordu hamişliğim ya şimdide ölücem gibi hissetmeye başladım arada düzeliyorum arada tekrar bozuluyo belli olmuyo ki rabbim herkese kolay hamişlik nasip etsin inş
 

ahladonia

Hamiş Melek
çok güzel bi konu benim pskolojik bi sorun varmı bilmiyorum ama bende cok duygusallaştım olur olmadık şeylere ağlıyorum eşime saçma sapan şeyler sölüyorum mutluyum hamilelikten çokk acayip derecede mutluyum bebeğimi biran önce kucama almak için sabırsızlanıyorum bazen diyorum yok takma kafaya ama küçücük bişey takıyorum
ya bebğime bişey olursa falan birsürü şey düüşünüyorum allahım inş sağslim bebğimizi kucağımıza almayı nasip eder bütün hamişlere allahım kolay doğumlar sağlıklı evlat nasip etsin
 

ESDE

Hamiş Melek
Ay ben konuyu niye daha once gormedim tam benlikmis:) Valla benimde bozuldu saniirm psikolojim, gunum gunume uymuyo, abuk sabuk seyler yuzunden agliyorum bazen, bazende kendime kiziyorum niye agladim diye :) Esime cok sinirlenmeye basladim, hassasim yani anlasin o da ne yapayim:) Birde ilk bebek olucak insallah o yuzden korkularim oluyo bazen, nasil olcak, bakabilecekmiyim, tek basimayim vs vs sonra diyorum herkes nasil yapiyorsa bende basaririrm ne olmus, Ayrica bende mide bulantisi falan olmadigi icin cok yemek yemeye basladim, sanki kocaman olucakmisim gibi hissediyorum, Bas agrilarim cogaldi... Hayirlisiyla bebisimi kucagima almak istiyorum :cry:
 

AuSSie-AnGeL

Daimi Üye
Üye
;( öff bu konu tam bana göreymiş.. Bugünlerde depresyon belirtilerim var ve hiç bir seyden mutlu olamıyorum... Herşeyi kafama takar oldum... Ne yapsam etsem hep bi aksilik oluyormus gibi geliyor ve dunyam alt ust oluyor.. Halbukisi suan en güzel gunlerim olmalı...
 
R

reyhanKayıtsız Üye

Forum Okuru
ben 4 aylık hamileyim ve psikolejim bozuldu alınganım sinirli herkesin kalbini kırar hale geldim
 

Benzer Konular


Üst