hadi gelin bilelim bilişelim:D

  • Konbuyu başlatan aymelek
  • Başlangıç tarihi
aymelek

aymelek

Hamiş Melek
yaaa ama insan birazcık uğraştırır be ya..
canım neyse hadi tebrik ederim doğru civap verdün:eferin: eferin:)
 
ßeLeN

ßeLeN

Paylaşımcı Melek
Üye
Yumurta %100 doğru bu soru bitti tatlım yeni soru lütfen...
BITIPTE TÜKENMEYEN ŞEYDE SABIR BANA GORE...
 
aymelek

aymelek

Hamiş Melek
valla canavar gibisiniz yaw:D

hepsini biliyonuz hemen.evet yumurta doğru cevap .

bu arada şu kalp cevabına çok güldüm,zeki bi cevap:)

yeni sorunuz:

denizler neden tuzludur?
 
*MeleK*

*MeleK*

♥Ben Aşık Olduğum Adamın Aşık Olduğu Kadınım♥
Yönetici
aymelek' Alıntı:
valla canavar gibisiniz yaw:D

hepsini biliyonuz hemen.evet yumurta doğru cevap .

bu arada şu kalp cevabına çok güldüm,zeki bi cevap:)

yeni sorunuz:

denizler neden tuzludur?
Balıklar kokmasın diyemi:D
 
aymelek

aymelek

Hamiş Melek
yok ya sormuyom anacım bu ne bölee:)

tebrik ederim canım...yeni sorunuz:

kral ölürse oğlu ne olur?

eğer bunuda bilirseniz şüphelenicem:D
 
Üst