lütfen bi akıl veri ne yapmalıyım ?

  • Konbuyu başlatan yonca28
Y

yonca28

Yeni Üye
Üye
merhabalar
6 ay önce yeni bir işe başladım burada şirketin gözde bekarı arkadaş tarafından farkedilip 3 ay sonra etrafımda dolanmaya başladı ve ben dürüstlük abidesi ona doktorların çocumun olmayacağını söylediklerini söyledim baştan herşeyi bilsin istedim oda bu durumun sorun olmayacağını söyledi ikimizin arasında kalacağını söyledi ve sevgili olduk. başta herşey gayet güzeldi fakat şirkette dahil ilişkimizi saklıyordu sürekli derken gitmiş ablasına söylemiş benim durumumu ve tipik aile örneği beni istemediler sonra kavgalar huysuzluklar başladı aramızda biz seninle ailem olduğu sürece elenemeyiz dedi kaçmaya başladı sonra ben ayrıldım bu sefer tekrar peşime düşütü barıştık fakat bu sefer beni arayıp sormuyo ben aramazsam konuşmuyoruz arayınca tersliyo kızıyo bunaltıyosun diyor bi ayrılıp bi barışıyoruz derken şimdi yine ayrıldık hiç mi sevmedin beni niye geldin ben sana anlattım herşeyi madem olmayacaktı neden bana ümit verdin diyorum ben seni hala çok seviyorum diyor ama hiç bir şey yapmıyor artık hiç aramıyor msj atmıyor bu sefer tamamen bitti galiba ama hergün aynı odada burun buruna çalışıyoruz yanında birini görcem benim hayllerimi başkası yaşayacak bana yaşatmadıklarını başkasına yaşatacak die ödüm kopuyor lütfen bi akıl veri ne yapmalıyım ?
 
Uzman SühaN

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Merhaba yonca hanım,

Öyle bir zamandayız ki yuva kurmak çok zor. . Güven, saygı ,birlikte hareket etmek ve ortak noktalar da buluşmak gerekir. Aşk tek başına yuva kurmak için zayıf bir detay..Zamane erkekleri sorumluluk almaktan,zoru başarmaktan , mücadele etmekten kaçıyor. Bahsettiğiniz kişinin tıpkı sizden kaçması gibi. Size tavsiyem kişiden uzaklaşın ve odağınızı başka yerlere çevirin. Zira önemsenmiyorsunuz. Her erkek sevdiği kadından bir çocuğu olmasını ister..Evlilik öncesi durumu belirtmeniz sizi elde edinceye kadar kabul görmüş bir durum. Bu yüzden ilerde daha fazla üzülmemek için bu kişiden uzaklaşın. Seven kişi sevdiğinin kafasında soru işareti bırakmaz , üzmez her an yanın da olur..
 
Konuyu Başlatan Benzer Konular Forum Cevaplar
S Sevgilisinden Ayrılan Melekler 6

Üst