Klomenle Hamile Kalan Var mı? / Klomen Kullananlar

H

Huzurrrr

Forum Okuru
Krbye' Alıntı:
Arkadaşlar ben doğum yaptım bebeğim dünyaya geldi. Size de tedavilerinizde hayatınızda başarılar diliyorum. Herşey gönlünüzce olsun..
Merhaba ben adetinin 5.gunu klomen kullandım sabah akşam ama doktorum 5gun demedi 3gun diye hatırlıyorum sizce 3gun olabilirmi ilac
 
Uzman SühaN

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Huzurrrr' Alıntı:
Merhaba ben adetinin 5.gunu klomen kullandım sabah akşam ama doktorum 5gun demedi 3gun diye hatırlıyorum sizce 3gun olabilirmi ilac
Lütfen ilaç kullanımı hakkında hekiminize danışın.
 
M

Meleqimmmays

Üye
Üye
Merhaba bana doktorum 3.günü basla dedi 5gün kullanıcam iki gün oldu başlayalı formları sürekli okuyorum bnde hayalim anne olmak bide yaşadığım yer biraz kücük her karsıma cıkan bebek soruyor stres yapmamaya calıssam da yapıyorum keske stres önleyici bi ilac olsa içsek ve hiç stres yapmasak.
 
M

Meleqimmmays

Üye
Üye
ÖzGüL' Alıntı:
teşekkürler cnm.sende film çektirmek zorunda kalırsan çok kasma kendını dayanılmayacak bi ağrı değil.canı az olanlar abartıyo tabi cerrahta çok önemlı ağrıyı kesmıyo ama seni rahatlatıyo.senınde canının çok tatlı olduğunu sanmıyom bebek için bir sürü tedaviye katlanıyon.ben çok korktum burdan okudum dedim heralde ordan ölcemde çıkıcam.Allah'â şükür bişe olmadı adet sancısı gbi ama vucut ilacı atınca geçiyo ağrı gitmeden bi ağrı kesici aldım dahada bişe aalmadım sonradan.
Ben rahim filmi cekilirken cok zorlanmıstım kullandıkları alet plastikti ceken iki kisi erkek bnde kapalı bi bayanım cok zorlandım kasdım ve iki kere içimde kırıldı alet üçüncü de bayılmışım zaten uyandığım da bitmişti.
 
Likapam

Likapam

Paylaşımcı Melek
Afetimin 2 ci günü klomen kullandım 5 gün ardından 5 gün iğne dr gittim yumurta gelişti dedi çatlatma iğnesi verdi dünde onu vurdum inşallah hayırlı haberler alırım Allah'ım isteyen herkese nasip etsin
 
Likapam

Likapam

Paylaşımcı Melek
Bide dr beni 3 ay sonra çağırdı bazı ilaçlar verdi bunları kullanıp gel dedi klomen yok içlerinde acaba kullansam zararı olurmu???
 
SadmiN

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Klomen ilacı ile ilgili yeni bilgiler ve açıklamalar konumuza eklenmiştir. Sorusu olanları cevaplandırabiliriz. Sevgiler.
 
E

ebemero

Yeni Üye
Üye
SadmiN' Alıntı:
Klomen ilacı ile ilgili yeni bilgiler ve açıklamalar konumuza eklenmiştir. Sorusu olanları cevaplandırabiliriz. Sevgiler.
ben klomeni günde 2 içtim 5 gün ama hiç büyütmedi folikülde kaldı bu ay 3 içiyorum femara ile birlikte etkinliği artar umarım
 
M

Mavie

Üye
Üye
ebemero' Alıntı:
ben klomeni günde 2 içtim 5 gün ama hiç büyütmedi folikülde kaldı bu ay 3 içiyorum femara ile birlikte etkinliği artar umarım
Valla ben klomeni 2 defa kullandım ikisindede hamile kaldım ben faydasını gördüm inşallah isteyen herkes görür
 
Üst