Pcos olanlar hamilemiyim

Pcos olanlar hamilemiyim
Pcos olanlar hamilemiyim hamile kalabilirmi Kadınlar cevap lütfen
Merhabalar yeni üye oldum bir sorum olacaktı benim adetlerim düzensiz en son adetimi 15 ocakta bir öncekini 9 aralıkta ondan öncekini de 7 kasımda oldum adet döngümün uzunluğunu da bilmiyorum bir de pcos hastasıyım bu ayın 23 ve 24ünde prezervatif ile ilişkim oldu herhangi bir delinme yırtılma da olmadı ama minik delikler olabilir diye okudum az önce çok da güvenilir bir yöntem değil deniyor ve ilişkinin olduğu zamanın yumurtlama günlerim olup olmadığını da bilmiyorum ve şuan kasıklarımda bir ağrı ve şişlik var acaba hamile miyimdir diye düşünüyorum yardımcı olabilir misiniz
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Ayrıca bu aşağıdaki konu linkinden hastalığınızla ilgili çok geniş bilgilere ulaşabilirsiniz

 

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Yani dediğim gibi hamile olma olasılığımızın olduğunu hiçbir şekilde düşünmüyorum bu ilişkiden sonra psikolojik değişimlerden dolayı böyle hissediyorsunuz ama hamile olduğunuzu düşünmüyorum
 

nuraybanu

Yeni Üye
Üye
Yani dediğim gibi hamile olma olasılığımızın olduğunu hiçbir şekilde düşünmüyorum bu ilişkiden sonra psikolojik değişimlerden dolayı böyle hissediyorsunuz ama hamile olduğunuzu düşünmüyorum
Merhaba ben bir şey soracaktım yine dün adetim başladı sanmıştım peçeteye gelecek şekilde pembe kırmızı karışık bir görünüm vardı adet oldum dediğim için gördükten hemen sonra doktorumun yazdığı doğum kontrol hapının ilkini kullanmaya başladım ilk defa kullanıyorum ama şuan gelen hiçbir şey yok sadece simsiyah çok koyu kahverengi bir görünüm var bu ilaçtan kaynaklanmış olabilir mi yoksa yerleşme kanaması mıdır dün de idrarda gebelik testi yapmıştım şüpheli ilişkiden sonraki 27. gün oluyor negatif çıkmıştı
 

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Yok hayatım ilacın hemen bu kadar çabuk şekilde etkisi olmaz normal adet oluyorsun. Zaten önceki yazdıklarıma da bakarsan senin adet olduğun ve hamilelik ile ilgili bir sıkıntının olmadığı ortada hamile değilsin.
 

nuraybanu

Yeni Üye
Üye
Yok hayatım ilacın hemen bu kadar çabuk şekilde etkisi olmaz normal adet oluyorsun. Zaten önceki yazdıklarıma da bakarsan senin adet olduğun ve hamilelik ile ilgili bir sıkıntının olmadığı ortada hamile değilsin.
Evet anladım ama dün bir iki damla geldi fakat bugün hiçbir şey yok ped tertemiz başka hiçbir şey gelmedi hala gelmiyor ben ilaçtan diye düşünmüştüm
 

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Yani ben pek ihtimal vermiyorum ama bunun orijini sende altta sanki ikinci çizgi biraz silikte olsa çıkmış mı ben mi öyle görüyorum ? Bu arada testi doğru yapmışsın. Bekleme süren doğru yani.
 

nuraybanu

Yeni Üye
Üye
Yani ben pek ihtimal vermiyorum ama bunun orijini sende altta sanki ikinci çizgi biraz silikte olsa çıkmış mı ben mi öyle görüyorum ? Bu arada testi doğru yapmışsın. Bekleme süren doğru yani.
bilmiyorum canım ama üstüne bir tane daha yaptım hiçbir şey çıkmadı onda hastaneye gittim üstelik kist de olabilir kese de olabilir dedi anlayamadım

rahimde kist olanlar.jpg
 

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Hayatım keşke bu sonucu senin için yorumlayabilsem ama bunu ancak doktor yorumlayacaktır. Kist olabilir tabiki kese olacağını düşünmüyorum. Yahu sen hiç beta hcg testi yaptırmadın mı ?
 

nuraybanu

Yeni Üye
Üye
Yani ben pek ihtimal vermiyorum ama bunun orijini sende altta sanki ikinci çizgi biraz silikte olsa çıkmış mı ben mi öyle görüyorum ? Bu arada testi doğru yapmışsın. Bekleme süren doğru yani.
bilmiyorum canım ama üstüne bir tane daha yaptım hiçbir şey çıkmadı onda hastaneye gittim üstelik kist de olabilir kese de olabilir dedi anlayamadım
Hayatım keşke bu sonucu senin için yorumlayabilsem ama bunu ancak doktor yorumlayacaktır. Kist olabilir tabiki kese olacağını düşünmüyorum. Yahu sen hiç beta hcg testi yaptırmadın mı ?
2-3 hafta önceki ultrasonumda böyle bir görüntü yoktu bu süre içinde kist oluşabilir mi ki ayrıca bugün gittim ya yaptırdım kuzum ama sonuçları yarın alabilirsiniz dediler bilmiyorum ki
 

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Tamam hayatım sıkıntı yap ma. Beta hcg testleri %100 doğrudur ve güvenilirdir ben hamilelik düşünmüyorum ama yine de yarın olsun hayr olsun. Testin sonucu çıkınca kaç çıktı bana atarsan değerlendirebilirim. Bir de doktora sor orada kist mi görmüş kesede olabilir ne demek anlamadım. Yani doktor bunu bilecek kist ise kese ise hamilelik ise sana söylemesi lazım. Yarın olsun bi bakalım. Sevgiler.
 

nuraybanu

Yeni Üye
Üye
Tamam hayatım sıkıntı yap ma. Beta hcg testleri %100 doğrudur ve güvenilirdir ben hamilelik düşünmüyorum ama yine de yarın olsun hayr olsun. Testin sonucu çıkınca kaç çıktı bana atarsan değerlendirebilirim. Bir de doktora sor orada kist mi görmüş kesede olabilir ne demek anlamadım. Yani doktor bunu bilecek kist ise kese ise hamilelik ise sana söylemesi lazım. Yarın olsun bi bakalım. Sevgiler.
bir de bir şey diyeceğim gebelik kesesinin görünmesi için idrar testlerimde pozitifi görmem gerekmiyor mu benim her testim negatif
 

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Eğer testleri yanlış yapmıyor isen tabiki pozitif görmen lazım hemde kese oluşacak bu mümkün durmuyor. Hamilelik olduğunu ben sana onun için düşünmüyorum dedim. Yani o oluşum kist değilde hamile isen kese ise yuh o testlere o vakit :) Bhcg kesin çözüm. Yine diyorum hamilelik olduğunu düşünmüyorum. Yarını bekle bakalım.
 

nuraybanu

Yeni Üye
Üye
Eğer testleri yanlış yapmıyor isen tabiki pozitif görmen lazım hemde kese oluşacak bu mümkün durmuyor. Hamilelik olduğunu ben sana onun için düşünmüyorum dedim. Yani o oluşum kist değilde hamile isen kese ise yuh o testlere o vakit :) Bhcg kesin çözüm. Yine diyorum hamilelik olduğunu düşünmüyorum. Yarını bekle bakalım.
canım testim >0.100 gelmiş kistmiş o gözüken de sanırım az ve koyu adetimin ve karın ağrısının sebebi de bu oluyor bu yaptırdığım test yeterli mi yoksa tekrarlamam gerekir mi herhangi bir şüphe var mıdır hala
 

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Tamam yapacağın başka bişey yok bu test yeterli. Kist ise doktorunla görüş kistin küçülmesi ve tedavi edilmesi adına gerekeni yapsın zaten yazmıştır ilaç boyut neydi büyükmüydü kistler ?
 
Üst