Adet sancısı çekiyorum ama hala adet olmadım

SadmiN

SadmiN

♥ Evli Mutlu Çocuklu ♥
Yönetici
Fatosfatosffff' Alıntı:
Iliskide zevk suyundan şüphe ediyorum Bat a 2 gün varken idrar testi yaptım ve ilişkinin üzerinden 20 gün geçmişti negatif çıktı sonuç adet olacak gibi ağrım da vargebelik var mıdır fikriniz ne acaba
Zevk suyu ile hamilelik olabilir, nihayetinde erkeklerdeki zevk suyunun için de de yaşayan spermler bulunur. Ama düşük bir ihtimaldir. Muhtemelen hamile değilsiniz.
 
F

Fatosfatosffff

Forum Okuru
SadmiN' Alıntı:
Zevk suyu ile hamilelik olabilir, nihayetinde erkeklerdeki zevk suyunun için de de yaşayan spermler bulunur. Ama düşük bir ihtimaldir. Muhtemelen hamile değilsiniz.
Bugün oldum adetimi :cheer2::6:
 
N

Neslihan Işıklı

Forum Okuru
Misafir Melek' Alıntı:
merhana kerra adet olamıyosan ve bu kadar gecıktıyse bıan once dr gıtmelısın..bennımde gecen ay 8 gun gecıkmıstı dr gıttım over kıstımın oldugunu soledı bu ay kuculmus sende bı kontroll ol ıhmal etme derım cnm allah hepımızın gonlune gore versın
Merhaba ben daha 21 yaşında bir öğrenciyim ve ilk defa Akıntım olmadı normal bi adet sancısı geçirdim her zaman ki gibi ağırdı bacaklarda uyuşma bulantı kusma yarı baygınlık hali acile gittim hem ağrı kesici hem de bulantı için iğne yapıldı bu daha öncede oluyordu bende neredeyse her adetim de bu olayları yaşıyorum ama ilk defa küçücük bir damla bile kan gelmedi ciddi bir sorun mu benim kafama çok takıldı bilgilendirir misiniz ?
 
Uzman SühaN

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
Neslihan Işıklı' Alıntı:
Merhaba ben daha 21 yaşında bir öğrenciyim ve ilk defa Akıntım olmadı normal bi adet sancısı geçirdim her zaman ki gibi ağırdı bacaklarda uyuşma bulantı kusma yarı baygınlık hali acile gittim hem ağrı kesici hem de bulantı için iğne yapıldı bu daha öncede oluyordu bende neredeyse her adetim de bu olayları yaşıyorum ama ilk defa küçücük bir damla bile kan gelmedi ciddi bir sorun mu benim kafama çok takıldı bilgilendirir misiniz ?
Durumunuzda bir ilginçlik yok. Adet kanaması lekelenme ile başlasa da direkt kanamada söz konusu olabilir. Yalnız adet sancınıza farklı septomlar eşlik etmekte . Bir kadın doğum uzmanına görünüp muayene olmanızı tavsiye ediyorum.
 
K

kisgunesikubra

Forum Okuru
mrb kızlar benim adetim 7 gun gecti ve aşırı derece 10 gündür adet sancim var ..kasitlarim agriyo belim agriyo ara ara mide bulantisi ve akıntın çok var .. sanki her an adet olucakmisim gibi bide karnim sis ilk defa böyle oldum .. kasiklarimin bi tik üstüde batma şeklinde ağrılar giriyo .. sizde nedir litfen yardımcı olun
 
Uzman SühaN

Uzman SühaN

Administrator
Yönetici
kisgunesikubra' Alıntı:
mrb kızlar benim adetim 7 gun gecti ve aşırı derece 10 gündür adet sancim var ..kasitlarim agriyo belim agriyo ara ara mide bulantisi ve akıntın çok var .. sanki her an adet olucakmisim gibi bide karnim sis ilk defa böyle oldum .. kasiklarimin bi tik üstüde batma şeklinde ağrılar giriyo .. sizde nedir litfen yardımcı olun
Bu durumda akla gelen ilk şey gebelik olsada , adet gecikmesi bir çok koşuldan kaynaklanabilir. Bu nedenle gebelik testi yapmanız faydanıza olacaktır.
 
R

Rüzgar Misali

Forum Okuru
Merhaba arkadaşlar..
son adetim 13.08’de idi normalinde bu ay 10-12 gibi adet olmam gerekirdi 28 döngü hesaplamasına göre ama hala adet olmadım.. bu sabah 2 test yaptım ikisindede çoook silik çıktı ve tekrar zaman geçtikten sonra baktığımda çizgi belirginleşmişti. Ayrıca sanki heran adet olcakmışım gibi hafif kasıklarımda sancılarım var bu durumdan dolayı kontrol amaclı tuallete gidiyorum ama akıntım normal kanamam falan yok.. sizce ne yapmalıyım 1-2 gün bekleyip eğer adet olmasam tekrarmı bi test yapsam acaba yada direk doktoramı gitsem bilemedim.. normalinde hiç pipirikli değilim ama yıl başında 5bucuk aylık hamileyken düşük yaptım en ufak bi durumda artık endişeleniyorum.. bana bi akıl verirseniz sevinirim..
 
Likapam

Likapam

Paylaşımcı Melek
Rüzgar Misali' Alıntı:
Merhaba arkadaşlar..
son adetim 13.08’de idi normalinde bu ay 10-12 gibi adet olmam gerekirdi 28 döngü hesaplamasına göre ama hala adet olmadım.. bu sabah 2 test yaptım ikisindede çoook silik çıktı ve tekrar zaman geçtikten sonra baktığımda çizgi belirginleşmişti. Ayrıca sanki heran adet olcakmışım gibi hafif kasıklarımda sancılarım var bu durumdan dolayı kontrol amaclı tuallete gidiyorum ama akıntım normal kanamam falan yok.. sizce ne yapmalıyım 1-2 gün bekleyip eğer adet olmasam tekrarmı bi test yapsam acaba yada direk doktoramı gitsem bilemedim.. normalinde hiç pipirikli değilim ama yıl başında 5bucuk aylık hamileyken düşük yaptım en ufak bi durumda artık endişeleniyorum.. bana bi akıl verirseniz sevinirim..
Silik testler genelde hamilelik olarak kabul ediliyor yarın hemen kan testi yaptır sonuca göre kadın doğum doktoruna gidip muayene olun ihmal etmeyin düşük neden oldu geçmiş olsun
 
LaViNYaM

LaViNYaM

>>>ιкιz αηηєѕι<<<
Rüzgar Misali' Alıntı:
Merhaba arkadaşlar..
son adetim 13.08’de idi normalinde bu ay 10-12 gibi adet olmam gerekirdi 28 döngü hesaplamasına göre ama hala adet olmadım.. bu sabah 2 test yaptım ikisindede çoook silik çıktı ve tekrar zaman geçtikten sonra baktığımda çizgi belirginleşmişti. Ayrıca sanki heran adet olcakmışım gibi hafif kasıklarımda sancılarım var bu durumdan dolayı kontrol amaclı tuallete gidiyorum ama akıntım normal kanamam falan yok.. sizce ne yapmalıyım 1-2 gün bekleyip eğer adet olmasam tekrarmı bi test yapsam acaba yada direk doktoramı gitsem bilemedim.. normalinde hiç pipirikli değilim ama yıl başında 5bucuk aylık hamileyken düşük yaptım en ufak bi durumda artık endişeleniyorum.. bana bi akıl verirseniz sevinirim..
ilk 5 dk sonucu silik ise test pozitif görünüyor bana kalırsa doktora gidip kandan beta hcg baktırmanız gerekirse doktorunuz ultrason ile de muayene edebilir
 
N

Nida Bayram

Forum Okuru
erlik han' Alıntı:
arkadaşlar sevgilimle cinsel ilişkide bulunduk gayet dikkatli bir şekilde birlikte oldu üstünden 1.5 hafta geçti adet sancılarım başladı fakat kanama olmadı hamile kalmış olabilirmiyim. Öğrenciyiz ve çok korkuyorum.
Çok yazık gerçekten müslüman bir ülkede yaşıyoruz ve gavurca hayat yasiyosunuz Sizin aileniz de sizi gururla okutuyolar evladı için çabalıyorlar.Yarin evlendiginizde geçmişte yaptığınız bu ahlaksizlik aklınıza geldiğinde nasıl adamın yüzüne bakacaksınız çok merak ettim.Allah var,ahiret var...
 

Üst