Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

*jellibon*

Daimi Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

hayırlısı olsun inşallah vardır ve allah kucağına almayı nasip eder. darısı bizlerin başına inşallah onun birçok (bizlerden) yeğeni olur
 

Bilge Gökçen

Yeni Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

teşekkür ederim bilge gökçen ancak söylediğin belirtiler var ama psikolojikmi bilmiyorum.son adet günüm 29 ekim birdahaki 26 kasım. ama dediğim gibi inşallah olmam. ve sizlerde olmazsınız:clapping:
Canım Allah hayırlısını versin, en kısa sürede herşeyin gönlüne göre olmasını diliyorum, burada hep birbirimize dua ediyoruz. Benim de dualarım seninle. İnşallah Allah bebişini kucağına almayı nasip eder, hem de bir an önce. Haberlerini bekliyoruz canım. Zaman burada birlikte geçer merak etme...
 

Bilge Gökçen

Yeni Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

MERHABA BİLGECİM.canım benim.. galiba teyze oluyorsun...Rabbim nasip ederse inş. bu ayki regli olmadım , testtede 2. çizgi hafifte olsa belirdi ...hamd olsun Rabbime galiba minik meleğim yola çıktı teyzesi... inş. tam sonucu bildirrim bilgecim.. çok heycanlıyım. dua et canım olurmu.. bende sana ediyorum.. seni ve tüm kardeşlerimi çok seviyorumm...
Allaaaahhhh... Bugün aldığım en güzel en mutlu haber bu! Öyle heyecanlandım ve mutlu oldum ki... Anlatamam canım benim. Allah gönlüne göre verdi demek ki, demek ki hayırlı zaman buymuş. Teyze oluyoruuummm... Hayırlı olsun canım benim, dualarım özel olarak seninle, hem de emin ol en içten şekilde dua ediyorum, mesajını okuyunca gözlerim doldu inan ki, öyle sevindim ki. Bizim için de ne güzel bir moral oldu bu bilsen. Ayy ben teyze oluyorum yaa :) Merak etme hayırlısıyla en sağlıklı şekilde geçireceksin hamileliğini ve doğumunu inşallah. Dualar seninle canım benim. Ben de seni seviyorum ve insan kardeşine nasıl sevinirse öyle mutlu oldum :)

Sen de bol bol dua et bebişine, hayırlısıyla dünyaya gelsin de Bilge Teyzesi sevsin onu :)

Tebrik ederim tekrar, bölümün de ilk hamişi çıktı böylece!! Kızlaarrr hemişimiz var artıııkkk! :)

:)
 

*jellibon*

Daimi Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

teşekkür edrim bilge gökçe hep birlikte inşallah dualarımız kabul olur. iyiki olmuş bu site yoksa derdimi kime yanardım ben:noidea::frusty: kafamı duvarlara vururdum herhalde bende
 

Bilge Gökçen

Yeni Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

teşekkür edrim bilge gökçe hep birlikte inşallah dualarımız kabul olur. iyiki olmuş bu site yoksa derdimi kime yanardım ben:noidea::frusty: kafamı duvarlara vururdum herhalde bende
Canım, seni anlıyorum. Ben de bir süredir isteyip de bebişe kavuşamayanlardanım. Seni gerçekten anlıyorum. Allah bebişlerimizi ne zaman kucağımıza alacağımızı biliyor, herşeyin hayırlı bir zamanı var işte. Dua ediyoruz, ona sığınıyoruz ne yapalım başka. Burada birbirimize destek olarak, konuşarak zamanı geçiriyoruz. Sen hiç canını sıkma, hayırlı zamanda gönlünden geçen gerçek olacaktır eminim.

Herşeyin yeri ve zamanı var, o zaman gelince oluyor zaten. Olmuyorsa da bilemediğimiz birşey vardır, bir hayır vardır onda da, imtihan dünyası burası, Allah bazılarını da böyle sınıyor işte. İsyan etmeden, umudu kesmeden, karamsarlığa kapılmadan, kendimizi yıpratmadan, dua ederek, birbirimize destek olarak, kendimize dikkat ederek bir şekilde bunu geçireceğiz. Ben herşeyin hayırlısı olmasını diliyorum. Hepimiz için. Ben buradayım canım, seninleyim. Sen canını sıkma, göreceksin :)
 

NiLYeSiLi

Yeni Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

Merhaba bilgecimm.. dün yazdıklarını eşimede okudum oda duygulandı, kızkardeşimde .. bende yazdıklarını okurken titredim teyzesinin bu kadar sevineceğini düşünmemiştim.. o kadar mutlu oldum ki bilgecim... inş bende en kısa zamanda teyze olurum:) dünyalar tatlısı minik yiğenim tez zamanda yola çıkar inş. Rabbime dua ediyorum bitanem senin için..
Bilgecim biliyormusun aslında bu ay biraz tedirgindik, balkonda beslediğimiz bir kedimiz vardı ve hasta oldu ve öldü o yüzden eşimde bende tedirgindik pek çalışmadık o yüzden gelecek ay olursa daha iyi olur falan diye konuştukta eşimle... Rabbim süpriz yaptı.. günüm geçti dedim normal bir gecikme herhalde. ertesi gün baktım bişey yok dayanamadım eczaneden test aldım ablamınki bir iki gün geçince belli olmuştu baktım benimkindede ikinci çizgi de belirdi. canım elim ayağım nasıl titredi anlatamam. gerçi bazıları yanlış olabilir diyor ama hala adet görmedim. kısmet inş. hani bana demiştin ya çok üstüne düşersen gebe kalmak zorlaşır diye, dediğin çok doğruymuş olmasa iyi olur bu ay dediğim zaman ana rahmine düşmüş herhelde... canım benim ya iyiki varsın senin verdiğin bilgiler o kadar işime yarıyor ki alatamam.. minik meleğimiz teyzesini benim gibi çok sevecek inş. en kısa zamanda inş. sendende müjdeli haber alırız canım.. dualarım seninle canım kardeşim... Rabbime emanet ol..
 

Bilge Gökçen

Yeni Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

Merhaba bilgecimm.. dün yazdıklarını eşimede okudum oda duygulandı, kızkardeşimde .. bende yazdıklarını okurken titredim teyzesinin bu kadar sevineceğini düşünmemiştim.. o kadar mutlu oldum ki bilgecim... inş bende en kısa zamanda teyze olurum:) dünyalar tatlısı minik yiğenim tez zamanda yola çıkar inş. Rabbime dua ediyorum bitanem senin için..
Bilgecim biliyormusun aslında bu ay biraz tedirgindik, balkonda beslediğimiz bir kedimiz vardı ve hasta oldu ve öldü o yüzden eşimde bende tedirgindik pek çalışmadık o yüzden gelecek ay olursa daha iyi olur falan diye konuştukta eşimle... Rabbim süpriz yaptı.. günüm geçti dedim normal bir gecikme herhalde. ertesi gün baktım bişey yok dayanamadım eczaneden test aldım ablamınki bir iki gün geçince belli olmuştu baktım benimkindede ikinci çizgi de belirdi. canım elim ayağım nasıl titredi anlatamam. gerçi bazıları yanlış olabilir diyor ama hala adet görmedim. kısmet inş. hani bana demiştin ya çok üstüne düşersen gebe kalmak zorlaşır diye, dediğin çok doğruymuş olmasa iyi olur bu ay dediğim zaman ana rahmine düşmüş herhelde... canım benim ya iyiki varsın senin verdiğin bilgiler o kadar işime yarıyor ki alatamam.. minik meleğimiz teyzesini benim gibi çok sevecek inş. en kısa zamanda inş. sendende müjdeli haber alırız canım.. dualarım seninle canım kardeşim... Rabbime emanet ol..
Sevinmez mi teyzesi hiç, nasıl mutlu oldu. Güzel dileklerin için ve duaların için teşekkür ederim birtanem, Allah razı olsun.

Gerçekten de Allahım size sürpriz yapmış :) İyi de yapmış. Herşeyde bir hayır vardır diye boşuna söylemiyorlar. Kediniz için üzüldüm canım bu arada. Ama onun sayesinde de fazla düşünmeden kafayı takmadan zamanı geçirebilmişsiniz. Gerçekten de bu çok önemli, kafayı takmamak, çok üzerine düşmemek. Bunu başarabilince :preggers: kendiliğinden geliyor zaten.

Canım eczanelerden alınan o idrar kitleri bebek olduğu halde henüz B-HCG hormonu yavaş salgılandığından sonucu erken zamanlarda tek çizgi yani negatif olarak gösterebilir. Bu testlerin en büyük yanılma payları bu.

Ancak kitlerin açıklamalarında da yazıyor. Çift çizgi çıkması halinde yanılma payları çok az oluyor. Çünkü ancak hormonal ağır bir hastalıkla falan boğuşuyorsan öyle bir yanlışlık olabilir. Ki bildiğim kadarıyla o sende yok.

Yani demem o ki, canını sıkma, o çizgilerin görülmesi gebeliğe işarettir. Ama içinin rahat etmesi açısından birtanem, bir sağlık kuruluşuna giderek kan testi yaptırabilirsin. Böylece hem için rahat olur hem de daha kesin sonuç alırsın. Ben yeğenimin orada olduğunu biliyorum ama, hepimiz çok sevindik. Sen kendine dikkat et yeter, bir de bir doktor bulmak gerek, bilmiyorum senin sabit bir doktorun var mı ama gebelik döneminde takip edecek biri lazım. Eşinle birlikte ona da muayene olursun. Bak Allahın izniyle herşey çok iyi olacak inşallah, meleğimiz gelecek, mekanı da karıştıracak ben geldim diye :)

Sen de iyi ki varsın, bana da moral ve destek oluyorsun, duaların ve iyi dileklerin için tekrar teşekkür ederim canım. Yardımcı olabildiysem ne mutlu. Biz hep buradayız. İnşallah hamişliğini de güzel güzel geçireceksin Allahın izniyle. Dualarım hep seninle. Meleğimize iyi bak :) Sevgilerimle birtanem...
 

NiLYeSiLi

Yeni Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

BİLGECİM, YİĞENİN BEN GELİYORUM DEMEYE BAŞLADI.. BUGÜN SABAH ÇOK MİDEM BULANDI CANIM.. MEHMEDE NAZLANAYIM DEDİM UYUYOR... pek çok şeyi tek başıma kaldırmam gerekecek herhalde... midem bulansada bişeyler yemeye gayret ettim. tuzlu bişeyler yiğince daha rahat ettim..
sen nasılsın canım neler yapıyorsun.. sende anlat.. iyiki varsın..seni çok seviyorum..
 

*jellibon*

Daimi Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

hayırlısı olsun güldünya inşallah allah kucağına almayı nasip eder. darısı bizim başımıza :drama: canım inan çok sevindim adına. bence fırsatını bulmuşken biraz nazlan eşine kolay deil can taşıyon :preggers:
 

Bilge Gökçen

Yeni Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

BİLGECİM, YİĞENİN BEN GELİYORUM DEMEYE BAŞLADI.. BUGÜN SABAH ÇOK MİDEM BULANDI CANIM.. MEHMEDE NAZLANAYIM DEDİM UYUYOR... pek çok şeyi tek başıma kaldırmam gerekecek herhalde... midem bulansada bişeyler yemeye gayret ettim. tuzlu bişeyler yiğince daha rahat ettim..
sen nasılsın canım neler yapıyorsun.. sende anlat.. iyiki varsın..seni çok seviyorum..
Aman aman benim yeğenim kendini gösteriyor demek ki, iyi yapıyor annesi, göstersin ne güzel. Allah hayırlı yazılar yazsın inşallah, yazıların en güzelini... Sen dikkat et kendine birtanem, zamanla her duruma ayak uydurulur eminim, yeri geldikçe paylaşılır herşey, o da anlayacaktır, sen merak etme, güzelce tatlılıkla halledersiniz. Bebişiniz size bambaşka bir mutluluk getirecek göreceksin. Hayırlısıyla herşey iyi olur merak etme sen.

Sabahları tuzlu kraker yemek de oldukça iyi geliyormuş canım. Umarım çok sıkıntı yaşamadan bu günleri atlatırsın.

Ben ne yapayım, ben de öylee bekliyorum bakalım. Allah hayırlısını versin diye dua ediyorum. Bir hafta var daha reglime. Sanki zaman geçmiyor gibi geliyor. Ne yapayım birtanem, Allah büyük. Herşeyin de bir zamanı var. İçime de hiç doğmuyor, Allah kerim diyorum. Bazen ümitsizliğe kapılır gibi oluyorum, üzüntü oluyor içimde. Bazen de çok rahatlıyorum, hayırlısı diyorum. Galiba bebek isteği duyguları da biraz karıştırıyor :) Ama dua ediyorum, kendim için... Senin için, hayırlısıyla yeğenimi getir dünyaya diye... Herşey iyi gitsin diye... İkimiz için de...

İyi ki sen de varsın, gerçekten.... Allah isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın, ve herkes için hayırlısı olsun diyorum.

Kendine çok dikkat et emi, eve bol bol kraker al, ufaklık daha çok söylemeye başlayacak ben buradayım anne diye :)
 

swetbaby

Yeni Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

ARTIK BENDE HAMİLEYİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİM
ALLAH banada nasip etti çok mutluyum ve heyecanlıyım yarın ultrasona gireceğim ALLAH isteyen herkese versin çok güzel bir duygu gerçekten
 

Bilge Gökçen

Yeni Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

ARTIK BENDE HAMİLEYİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİM


ALLAH banada nasip etti çok mutluyum ve heyecanlıyım yarın ultrasona gireceğim ALLAH isteyen herkese versin çok güzel bir duygu gerçekten
Üstüste güzel haberler! Tebrik ederim Swetbaby, hayırlı olsun canım benim. Allah tamamına erdirsin, güzel ve sağlıklı bir hamilelik dönemi geçirmeni ve bebişini sağlıkla kucağına almanı nasip etsin Allah. Gözün aydın canım, kendine çok dikkat et artık. Gelişmeleri de bize bildir mutlaka tamam mı?
 

Bilge Gökçen

Yeni Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

Bu bölüm uğurlu geldi galiba :) Allah isteyen herkesin kucağına bebişini versin, bizim yeğenleri de annelerine bağışlasın :) Herşeyin bir zamanı var gerçekten...
 

Bilge Gökçen

Yeni Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

Swetbaby, Güldünyam, bize gelişmeleri, neler olduğunu anlatın da habersiz kalmayalım olur mu?

Kendinize çoookk dikkat edin. Var mı başka hamiş ihtimali olan melekler? Yazın buraya da konuşalım.
 

NiLYeSiLi

Yeni Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

HAYIRLI OLSUN SWEATBABY rABBİM TAMAMMINA ERDİRSİN İNŞ. CANIM ÇOK SEVİNDİM... İNŞ. DİLEYEN TÜM KARDEŞLERİMİZEDE rABBİM NASİP EDER.
 

NiLYeSiLi

Yeni Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

Bilgecim biliyormusun, ben seninde inş. en kısa zamanda hamiş olmanı diliyorum.. namazlarımdan sonra dua ediyorum canım kardeşim sana... elbette buray gelişmeleri yazarım ancak içim biraz buruk , sende bekliyorsun ya... o yüzden ister istemez seni üzmek istemiyorum canım kardeşim... seni çok seviyorum dualarım seninle..
 

Bilge Gökçen

Yeni Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

Bilgecim biliyormusun, ben seninde inş. en kısa zamanda hamiş olmanı diliyorum.. namazlarımdan sonra dua ediyorum canım kardeşim sana... elbette buray gelişmeleri yazarım ancak içim biraz buruk , sende bekliyorsun ya... o yüzden ister istemez seni üzmek istemiyorum canım kardeşim... seni çok seviyorum dualarım seninle..
Ya ben sana kıyamam ya, ne kadar ince düşünceli bir insansın sen... Olur mu hiç içinin buruk olması, ne burukluğu, senin çok mutlu olman lazım. Emin ol ben Allah'a güveniyorum, herşeyin hayırlı bir zamanı var bizim için. Gerisi boş birtanem. Sen buraya gelişmeleri yaz, hissettiklerini yaz, beni üzmek bir yana, umut oluyorsun, moral veriyorsun bana.... Ben de seni çok seviyorum, duaların için teşekkür ederim canım, Allah razı olsun... Canım ya...
 

swetbaby

Yeni Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

:bananen_smilies105:
ben ALLAH tan 1 tane istedim o bana 2 tane verdi melekler ben ikiz hamileyim dün öğrendim hala şoktayım:bananen_smilies105:
ÇOK MUTLUYUM ANLATAMAM
doktor 1 ay sonra tekrar gel dedi ama ben 15 gün sonra gidicem
hepinizin dilekleriiçin çook teşekkürler bu bölüm hakikaten çok uğurlu oldu
 
Son düzenleme:

Bilge Gökçen

Yeni Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

Swetbaby, ikizlerini de seni de tebrik ediyorum canım, adına çok sevindim. Allah büyük işte bazen bir isteyince iki tane veriyor :) Hayırlı olsun, kendine dikkat et canım. Sevgiler
 

*jellibon*

Daimi Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

swetbaby allah kucağına almayı nasip eder inşallah bende hamileyim sandım ama doktor simir testi yaptı buda rahim ağzı kanserini teşhis için yapılıyo perşembe sonucu gelecek inş kötü çıkmaz sonucu daha 21 yaşımdayım tedavi olmazsam hiç çocuğum olmıcak ama sizler duydukça çok seviniyorum. allah yazınızı güzel yazsın.:20:
 

Bilge Gökçen

Yeni Üye
Üye
Ce: Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

Sevgili Minik Melek, bu kadar karamsar olma canım, Smear testi bütün bayanların düzenli olarak yaptırmaları gereken stabil bir testtir. Yani sadece kanser riski için değil, genel durumun tayini için de yapılan bir testtir. Daha 21 yaşındasın, tıp çok ilerlemiş durumda. Her probleme neredeyse çare buluyorlar.

Öncelikle rahat olmalı, karamsarlığa kapılmamalısın. Moral bozukluğu hormonlarını da etkiler ve çıkmayacaksa bile sorun çıkar, hamileliği engelleyen en büyük faktörlerden biri stres ve karamsarlık bunu unutma tatlım. Seni çok iyi anlıyorum. Benim de uzun bir süredir istememe rağmen bebeğim olmuyor. Ancak bu dünyanın sonu değil ve eğer olacaksa mutlaka bir şekilde gerçekleşiyor.

Bir sürü kadından farklı hikayeler duyabilirsin. Bazıları denedikleri ilk ayda hamile kalıyorlar. Bazıları hiç sorun görünmemesine rağmen 3-4 yıl sonra ancak bebeklerine kavuşuyorlar. Bazıları çok ciddi tıbbi sorunlar yaşasalar bile hamile kalabiliyorlar. Doktorun "senin bebeğin olmaz" dedikleri kadınlar bile kendiliğinden hamile kalabiliyorlar. Bu mucize çok farklı birşey.

Bu noktada en önemli şey inancı ve umudu kaybetmemek. Allah herşeye kadirdir, bebek de olması gereken zamanda gelecektir bundan emin ol. Olmuyorsa da bunda bir hayır vardır elbette. Her zaman her istediğimizi istediğimiz anda elde edemiyoruz. Dünya bizim istediğimiz gibi dönmüyor. Ama merak etme canım benim, burada seni anlayan insanlar var, ben yanındayım. Hiçbir şey için canını sıkma, güçlü ol...

Göreceksin herşey yoluna girecek. Daha yolun çok başındasın. Önünde o kadar uzun zamanlar var ki denemek için... Canını sıkma lütfen, moralini yüksek tut, hissettiklerini paylaş bizimle, birlikte geçiririz zamanı. Ben inanıyorum ki Allah senin de gönlüne göre verecek en kısa zamanda... Göreceksin...
 
Üst