Erkeğin size aşık olup olmadığını nasıl anlarsınız?

S

sewet-200@hotmail.com

Forum Okuru
handecim bende senin yaşındayım ve bende aşık oldum benimki çok kısa ve hela sürüyo ben onu seviyorum ama o beni seviyomu bilmiyorum ama ben onu aklımdan çıkaramıyorum sen bence o coçuktan vazgeç bence ama ben onu aklımdan nasıl çıkarıcamı bilmiyorum çok ama çokkkkkkkkk seviyorum sizde bana yardımcı olunnnnnn arkadaşlar nolurrrrrrrrr aklımdan çıkarmanın yolunu bana söyleyinnn nolur artkadaşlarrrr bu benim ilk aşıkkk olduğum insan
 
M

MASUM KEDİCİK

Forum Okuru
seviyomu

lanet olsun arkımın eski çktığı onla konuşurken beni öle dikkatli dnliyoki gözlerime bakıyo bana çok sahip çkıyo geçenlede aradım bana srkıyola dedim kim onlar diye sinrli bi şklde srdu resmen korumam oldu ama ben onla knuşurkn onun gzlene bakmıyom UTANIYORUM ondan ama çooooooooooooooooooooooook seviyom ONU SENİ SEVİYORUM
 
M

melekkizz

Forum Okuru
...

Benim aşık olduqum kisiyi coqunlukla bana bakıodu ben ona baktıqımda benim baktıqımı hissediodu. Ben ona aşıktm o bana mı bilmiorm. Bana ilqisi bayaqı çoktu. Üşümemem için camı kapatır qenellikle ortamda beni dinlerdi. Benden yaşca büyük, sosyal paylaşım sitelerinde ilişkisi var olarak yazıyor. Bilmiorm bana ilqi qösterior. Lakin 7 Nisan'a kadar. Başka bir şehre taşındı, bana acı çektiriyo bu:'( Kasım qibi uqrayacak. Sabırlı olamıyorum. Taşındıqı şehre qittim o nu qörmeyi umut ettim ama malesef :( Yanımda olabilse keşke. Onun yüzünü,simasını,sesini unutmaya başladım sanırım :'(
 
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
aşkım benim

ben o çocuğu çok seviyorum yha beni kıskandırmaya çalışıyo gliba diyoki ben ona çıkma teklifi edicem o beni seviyo diyo acaba beni seviyomu?
 
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
derslerde hep bana bakıo sonra içime düşecek resmen hep onu benim üstüme atıolar bana bakarken gözlerinin içi gülüo bana kahramanlık yapıo sizce o bana aşık mı acepppppppppppppppp?
 
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
aşıqım ya

yha ben komşuma aşık oldum galiba onu gördümü içim uçuşuyor dünyalar benm oluyor sürekli onu görmek istiyorum bahnelerle sürekli dışarı çıkıyorum o bana pas bile vermiyor :( aşıkolup olmadıgını nasıl anlarım bu arda adım seher 13 yasındayım :( komşum da 14 yasında yardımm
 
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
bn en yakın arkadaşıma asık oldum ama onun beni seviyor mu bilmiyorum bnmle çok ilgilenio nereye gitsem hep yanımda ama onun beni sevip sevmediğini bilmiorum offf
 
E

explorer

Forum Okuru
aşkk

bende sr kuafördeki çocuğa aşık oldm galiba onu grünce kalbim hızlı atıyoo hç olmayan şyler oluyoo off keşkee benle tanışmak istesee :((
 

nilyesilim

Yeni Üye
Üye
bir şeyi çok isteyınce oluyo. evrene sipariş verip sonra beklemek lazım. bakın o zaman o kişiyi nasıl elde ediyorsunuz. önemlı olan onu gonulden istemek

gülümse odaklan değiştir
 
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
bnm hoslandıgım erkek sürekli bana bakıyo.ben o bakınca gözlerini kacırıyor .beni erkeklerle görüncede tırnak yemeye baslıyor ve sürekli benimle ugrasıyor...
 
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
ben okulda bir çocuğu seviyorum yani aslında o benm en yakın arkadaşım ama ona söyliyemiyorum çünkü eğer beni sevmiyorsa arkadaşlığımızda bozulabilir. Geçen sene tüm sınıf onu sevdiğimi ortaya attılar bende onun yanına gidip öyle bişey olmadığını seni sadece arkadaşım olarak gördüğümü söledim sonrada bu konu kapandı. of ama bir sorun varki bu sene bana yakın davranıyo kolunu omzuma atıyo bana her sırrını anlatıyo bana sarılıyo her zaman yanımda oluyo..
Sanırım onu gerçekten seviyorum. Ama söyliyemiyorum işte ona bugün kimi seviyosun die sordum evet biraz cesaret gerektiren bir soru bu ama yaptım işte herneyse bir an durdu S dedi sonra Sanane dedi ama ben seni diicek sandım o kadar heyecanlandımki ama olsun yinede arkadaşız çokk yakın hemde sizce o beni seviyomuu ?? :(
 
Üst