Erkeğin size aşık olup olmadığını nasıl anlarsınız?

  • Konbuyu başlatan *MeleK*
  • Başlangıç tarihi
C

ceyda--

Yeni Üye
Üye
bence size bakarken gözlerinin içinin gülmesi,bu süreçte bakışlarını sizden ayırmaması,siz dikkatli baktığınızda utanıp mahçup tavırlarla kaçmaya çalışıp eli ayağına dolaşmasıdır :) aşkın en güzel simgelerinden birkaçı sadece :)
 
A

aşıkbeyza

Forum Okuru
of ya bn birine aşık oldum şuan 8. sınıftaım 5. sınıftan beri o çocua aşığım aslında olay şöle 5. sınıfta benim kankam la o cocuk sev oldular ondan snra bende o cocuktan hoşlanmaya başladım kankama bile sölemiştim oda nolcak felan demişti (çocukluk işte) işte sonra ayrıldılar cocuun adı berkay onlar çıktığı zmn bana knk diodu msn de felan konuşuoduk tabe bende iiyilik melegi ya ipek iyi kız(ipek kankam) bence ayrılma felan die ama zaman geçtikten snra msn den cocua sölemiştim onu sevdiini snra kankam 6. sınıfta başka okula yazıldı.şu an hala o çocuu seviorum gecen sene biraz soğumaya çalışıodum ondan gecen sene onun sınıfı benimkinin üstündeydi bu sene aşkım depreşti resmen çnkü sınıflar karma oldu ve sınıflarımız yanyana her tenefüs karşılaşıoz onun bizm sınıfta arkileri var bizm sınıfa gelio bazen heyecanlanıp konuştuuğum arkimle bağırrarak konuşuom tabe snra utancımdan yerin dibine giriom. şmdi bide tuğba die mal biri çıktı başımıza oda berkayı szevio faceden bütün fotolarını begenmş bnde inadına begendm ya cok tatlı bazen göz göze gelioz öle bakıo ama seviomu sevmiomu of anlayamadm keşke sevse yaaa :(:(
 
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
derste ben ona bakyorum onunda bana baktığını görüyorum.acaba beni seviyor mu sevmiyor mu ama başka kızlara çok yakın davranıyor.herkes diyorki o herkese yavşıyor diyo ondan sanada yavşıyor diyorlar ayrıca sevgiliside var....
 
A

aşk sersemi

Forum Okuru
aşk

bnde de aynı drm var ne yapacagmı blmiyorum ama bn onu dei gibi seviyorum onun dikkatnide çekiyorum am bnle knşmuyor br birimizi tnıyorz
 
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
Bu Çok saçma Çünkü benımde paylasmam gereken bır hıkayem var
biriyle çıkıyorsunuz sevmıyorsunuz ama sevdıgını sanıyorsun Sonra karsına arkadası cıkıyor ve asık oluyorsun Bu.. bu cok aptalca bılıyorum kendımı de kötü hissediyorum ve böyle davranmama sebep oluyor.. benim için birçok kişi secenekler arasında olsa da sanırım ben ona asık oldum ama bu cok farklıı.. düşüncelerınızı beklıyorum .
 
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
aşkım

bende bi kişiyle aynı anda nöbetçi oldum ve aşık oldum.her gözü bende . bazen okuldayken dışarı çıkıp bana bakıyor bazende sınıfa çıkıp camdan bakıo... ama bir sorunum var facesinge ilişkisi var yazıo ama kimle ilişkisi olduğu yazmıo .bana bir fikir verin .MESUT SENİ ÇOK SEVİYORUM Yaaaaaaa
 
M

Miso

Forum Okuru
En berbatı benim ..
Şöyle özetleyeyim .
Sözlüydüm , sözlüm beni terketti , başka kızla çıkıyodu ayrılmışmı ne . O yokken çoğu kişi bana aşkını itiraf etti ve şaşırdım ve biri sözlümün kankası diğeride kuzeniydi .
Şimdi çıktığım biri var . Onu seviyorum . Oda beni . Ve kıskanıyorum çünkü yakışıklı :p . Ama çıktığımı bilmeyen bi arkadaşm var ve benim için çok değerli . Ama artık konuşmıcam çünkü o beni hep üzüyo :/ . Her neyse bu arkadaşıma aşık-tım . Oda hoşlanıyodu . Ama başka kız gösterdi bana . Umarım mutlu olurlar . Sınıfta ise biri var , benle inatlaşıyo , beni rahat bırakmıyo ve bana kalp verdi . Çoğu kişide aşık sanıyo . Çıktığım oldğunu ona söledim anladıysa tabi . Kankamda gidip beni sevdiğinimi ne sormuş oda hayır demiş . Bi tane daha var bizim sınıfta ama bu nasıl desem utangaç bi tip . Hani benle çok az konuşuyo ve arkadaş olarak eminimki beni seviyo . Diğerinden emin dğeilim sevmiyo galiba . Kankama aşık diye düşünüyormda :D kız çirkin ama aşk bu otada konar tezeğede . bi tane daha var ve biz ilk başlarda bakışıoduk bakışarak konuşuyoduk , telefonumu gözetliyodu , erkeklerden bahsednce beni pür dikkat dinliyodu . Şimdi ise nerdeyse hiç konuşmuyo :S . :// . biride başka okuldan ama onun yanına gidince direk sarılıyo , elimi tutuo yanaklarmı sıkıyo felan .

Ve erkeklerle o kadar aklım karışıkkiiii .
Çıktığım var ama uzakta çünkü fakülte okuyo . :((
Ve emin olun ki .


AŞK GÜZELDİR . AMA FAZLA İNSAN VARSA SIKILIRSIN ...
AŞKTAN KAÇMAYA ÇALIŞMA - YAKALANIRSIN .
SEVGİLİM YOK DİYE ÜZÜLME ' ŞANSLISIN . '
 
Z

ZKYWLKR

Forum Okuru
Burada anlatılanlar kesinlikle doğrudur , şahsen ben bir erkeğim ve kız arkadaşıma da aynen bu şekilde davranıyorum.ona göre ayağınızı denk alın :)
 
A

AnjelikaFB

Yeni Üye
Üye
'telefonundakı mehmet kım?' bı de utanmadan telefonumu mu karıstırmıs? ayıp boyle seyler... senı ne kadar sevse de, sevgılın ya da kocan olsa da senın hayatına saygı duymak zorunde. oyle haberın olmadan karıstıma dıdıkleme olmaz. merak edıyorsa gelsın acık acık sorson herseyı :)
 
İ

İSİMSİZ

Forum Okuru
Sevilmek

Bende öğretmenimi çok svyorum oda bana bakıyo bakışlraından anlıyorm beni seviyo ama bana söylemiyo bu durum beni çok üzüyo
 
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
benim sevdiğim çocuk benimle hertenefüs uğreşşıyor omuzma vurup veya elini benim elime çarpıyor onun beni sevdiğini nnsl anlayabilirim lütfen yardım edin
 
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
benim okulumda bi hoca var çooqqq yakışıklı ben ona aşığım galiba o da beni sevio ne zaman vbaksam bahçeden bana bakıyor sonraaa ben bi erkekle konuştuğum zaman bozuluyoo derste hepp benim gözünün iöçine bakıo bazednde bneni kıskandırıo ama o evkli ama eşinii sevmioo herhaldeee.... yardımmm lütfennnn.....(
 
K

kalpsizz cadıı

Forum Okuru
bnmde bir erkek arkadaşım var kendi aramızda küçük bir söz yaptık bir yıl oldu arada sırada kavga ediyoz okuln hepsi bizim çıkmamıza karşı ama bütün hatalarıma rağmen bana geri döndü herşeyime karışiıyor bazende beni kıskandırmak için yanımda kızlara falan bakar ben kıskanıyım diye sizce beni gerçekten seviyor mu???
 
K

Kayıtsız Üye

Forum Okuru
Arkadaşım şöyle bir öneri söyleyeyim sana çoğu erkekte utangaçlık hele bide okul ortamıysa utanma olur onu beklemiycen gidicen sen kandin açılcan ztn seni semese bile seni sevecektir çünkü bu onun için şaşırtıcıdır heycanlanır
 
P

Pınar-.-

Forum Okuru
Herkesten önce o

Ben her şeyden önce onu hissediyorum. Yanımda olsada olmasada hep yakınımda olduğunu, bi yerlerden beni izlediğini biliyorum. Gerçek aşka inanmazdım 2 yıl önce onu tanıyana kadar. Sevgisinden kendi adım kadar eminim. Onun yanındayken kalbin yerinden çıkıcak gibi, elim titriyo, heyecanlanıyorum. . Ama bigün gidicek diye çok korkuyorum. Sevmek yanında olmaktan çok mücadele etmektir. Ben onu yaptım ve çok mutluyum.
Bu güzel paylaşım için ayrıca teşekkür ediyorum :)
 
K

Kayıtsız Üye büşra

Forum Okuru
aşkkk

Beenim sevdiğim hattta çok hoşlandığım bir çocuk var ve ben ona onu sevdiğimi söylemek istiyorum sizce doğru yapıyorum sevdim çocuğun adı melih ve çok ama çok yakışıklı oysa o beni seviyomu bilmiyorum ama bana derslerde olsun veya başka bişeyde olsun çok takılıyo ve bana sürekli ççok güzel bakıyo lütfen yorumm yapın yardıma ihtiyacım var arkadaşlarrr : bu arda çocuk benle aynı yaşta ikimizde 14 yaşındayızzzz
 
Üst