Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

  • Konbuyu başlatan CHATLAK
H

havva g.

Üye
Üye
fatma&&nur' Alıntı:
havvacim ins. hamilesindir ben artik catlicam agrilar hala devam ediyor burda okumustum kiprikler felan karisiyormus kipriklerime bakip duruyorum karisik suanda ayyy benim daha 8 gunum var adet olmama
buradaki yazılanların inan her ayrıntısını okudum neredeyse, insan çatlıyor cidden meraktan. her şeyi hamileliğe yoruyor. benim de 2-3 gün kaldı bakalım umarım ikimiz de seviniriz bu ay.
 
F

fatma&&nur

Yeni Üye
Üye
aynen keske bizde burda paylasiriz hamile oldugumuzu burda okudukca heycanlaniyorum benim belirtileri yasayanlar
 
F

fatma&&nur

Yeni Üye
Üye
var cok sik tualete cikiyorum ama artik piskolojikmi yoksa gercektenmi hamileyim bilemedim ama sendende bekliyorum bir mujde
 
H

havva g.

Üye
Üye
hayır olmadım ama aşırı şekilde göğüs ağrım ve kramplarım var bugün dayanamadım bebetime diye markanın testini yaptım yine negatif ama hiç böyle olmaz benim adet olurum sökülmeye başalyınca kramplar ağrılar filan olur bilemedim bu ay bir haller oldu bana hormon ilaçlarına yoruyorum artık
 
F

fatma&&nur

Yeni Üye
Üye
belkide canim ilaclar adet gununu ve belirtilerini degistiriyor dunden beri benimde gogus arilarim var bende adet olcam sanirsam ben gene test yaptim benimki negatif olsaydi bugun cikardi cunku dollenme 6gun suruyormus benim yumurta catlamam gecen haftaydi ama hala negatiffff
 
A

alminaa

Forum Okuru
slm kızlar geçtigimiz cumartesi prengly igne yapıldı. fakat ogünden bu yana kasıklarımda agrılatr oluyor bu yumurta çatlamadıgı anlamınamı geliyor.yada yumurta çatladı bu agrı ondanmı? cevap verirseniz sevinirim kızlar.....
 
H

havva g.

Üye
Üye
bende 17 kasımda oldum bu iğneden ama bende 2 gün önesine kadar hiç bir ağrı olmadı sadece baş dönmesi filan gibi şeyler oldu o dönemde o da progestandan sanırım.
 
F

fatma&&nur

Yeni Üye
Üye
temmuzda bende kullandim o ilaclardan kizlar ama ilaclar hormon degisikligi yapiyo agri ve adet gecikmesi yapiyor ama ins. ilaclardan degildir hamilesinizdir kizlar
 
F

fatma&&nur

Yeni Üye
Üye
benim arkadasim sadece catlama ignesiyle hamile kaldi malesefff bende tikkkkk yok
 
H

havva g.

Üye
Üye
ben oldum malesef çok umutluydum bu ay ama hayırlısı bu aydan itibaren akışına bırakıyorum kafama takmamaya çalışacağım arkadaşlar
 
G

gaye iklim

Forum Okuru
Mrb arkadaslar araniza yeni katildim oncelikle bebek istiyen her anne adayina saglikli bir bebeklerimiz olur allahin izniyle ben 4aylik evliyim adet duzensizligim vardi kadin doguma gittim vajinal ultrosonla ve kan degerlerimde pko teshisi koydu ve bna inofolic sase ve progestan 100 mg hap verdi saseye basliyali 3 gun oldu arastirma ma gore inofolic sayesinde gebe kalanlar varmis aranizda bu konuyla ilgili bilgisi olan varsa cvplarsa sevinirim...
 
S

sultaa

Forum Okuru
Mrb arkadaşlar ben yaklaşık bir aydır inofolik kullanıyorum en son gittiğimde yumurtan çatlamış dedi hamile kalma olssiligim varmidir.bi de inofolik sivilce yapar mi bende kullanmaya baslsdigimdan bu yana arttı
 
G

gaye iklim

Forum Okuru
Mrb canim doctorun demisse catlama var die buuyuk ihtimal ilacin da etkisiyle kalirsin allahin izniyle benim de yuzumde sivlce olusmaya bssladi ikinci kutum yariya inmek uzere benimde ama benim doctorum bu ilaci ic 6 ay snra gel dedi yani 6 ay icinde kalirsam gebe gidicem kalmazsam 6 ay son ra gel dedi anlamadim normalmi sizce
 
G

gmuh06

Forum Okuru
Merhabalar, biz "proxeed plus" ve "neofortil" sayesinde bebiş haberini alabildik. Eşim kullandı ve değerleri birden yükseldi ve çok kısa süre içersinde hamile kaldım.

Elimizde hiç açılmamış 1 kutu proceed plus ve 1 kutu da neofortil 60 tablet var. Almak isteyenlere kargo ücreti dahil ikisini 200 tl'ye gönderebilirim.

Herkese Allah hayırlısıyla bebeklerini kucaklarına almayı nasip eder inşallah.
 
M

manage

Forum Okuru
Merhaba ben alabilirim ilaçları. Halen duruyor mu ikisi de. Neofertil 1 aylık kullanım için mi acaba? Teşekkürler.
 
M

manage

Forum Okuru
Merhaba gmuh06. İlaçlar halen duruyorsa ben alabilirim. Teşekkürler. İyi akşamlar.
 
G

gozde87

Forum Okuru
selam kizlar ben yeni üyeyim bu ay ikinci kez deniyoruz ve bi kac sorum olacakti... 13. gün birlikte olduk sadece öncesi ve sonrasi yok. esim burda olmadigindan birlikte olamiyoruz malesef. ben 13. günden 3 gün boyunca islaklik vardi ve akintim vardi. bugün 20. günümdeyim ve dünden beri arada sirada igne gibi bir sanci var cok az ve siddetli degil sizce nedir bu? cok istiyorum ama bundan haric hic bir belirtim yok daha cok erken olabilir belkide
 
E

ecem27

Yeni Üye
Üye
yardiminiza ihtiyacim war arkadaslar ben en son 18ocakta adet oldum bugun 6mart daha yok doktora gttm 25subatta saglik problemim yokmus kantestim 0.5ckti evde test yaptm kackere negatif hep benim gbi olup snradan hamile cikan warmdir
 

Üst