Hamile kalmak isteyenlerin paylaşım alanı

lilyped

lilyped

Hamiş Melek
muamma cnm tebrik ederim o kadar çok sewindimki hamile olduğunu öğrenince.inş. hayırlısıyla kucağına alırsın tatlım.
 
muamma

muamma

Aktif Üye
Üye
lilyped' Alıntı:
muamma cnm tebrik ederim o kadar çok sewindimki hamile olduğunu öğrenince.inş. hayırlısıyla kucağına alırsın tatlım.
çok sağol canım rabbim bana da gösterdi şükür:)ama değerim biraz az gibi. 12. gün 43tü 14. gün 79 çıktı sence normal mi vallahi doğru dürüst sevinemiyorum:zonked:
 
muamma

muamma

Aktif Üye
Üye
kızlar bugün yine test yaptım 150 ye yükselmiş bu gün 17. gün hala çok düşük moralim çok bozuk. 12. gün 43tü 14. gün 80di 17. gün 150 çıktı. niye böyle ilerliyo neden yükselmiyo gerçekten düşünmekten kafayı yiyicem:grev:
 
E

*ESMERİM*

Forum Okuru
muamma' Alıntı:
kızlar bugün yine test yaptım 150 ye yükselmiş bu gün 17. gün hala çok düşük moralim çok bozuk. 12. gün 43tü 14. gün 80di 17. gün 150 çıktı. niye böyle ilerliyo neden yükselmiyo gerçekten düşünmekten kafayı yiyicem:grev:
canım zaten 2 gunde bir 2 katına cıkar bence normal ilerliyo takma kafana hamişliğin takını cıkar
 
muamma

muamma

Aktif Üye
Üye
*ESMERİM*' Alıntı:
canım zaten 2 gunde bir 2 katına cıkar bence normal ilerliyo takma kafana hamişliğin takını cıkar
çok teşekkür ederim canım doktorum da aynen böyle söyledi değerin düşük olmasına bakma dedi. sonuçta iki günde bir değerin katlanarak artıyo dedi biraz daha rahatım şimdi ama içimin rahat etmesi için cuma günü bir test daha yapmayı düşünüyorum:)
 
E

*ESMERİM*

Forum Okuru
muamma' Alıntı:
çok teşekkür ederim canım doktorum da aynen böyle söyledi değerin düşük olmasına bakma dedi. sonuçta iki günde bir değerin katlanarak artıyo dedi biraz daha rahatım şimdi ama içimin rahat etmesi için cuma günü bir test daha yapmayı düşünüyorum:)
hayırlı olsun canm allah saglıkla kucagına almayı nasip etsin inş.
 
F

filz

Üye
Üye
Muammacim 3 gündür kasiklarimda batma var bi sağda oluyor bi solda goguslerimde ağrıyor :/ Bebegim olmasını çok istiyorum o yüzden adet olabileceğim ihtimalini dusunesim gelmiyor :)
 
muamma

muamma

Aktif Üye
Üye
filz' Alıntı:
Muammacim 3 gündür kasiklarimda batma var bi sağda oluyor bi solda goguslerimde ağrıyor :/ Bebegim olmasını çok istiyorum o yüzden adet olabileceğim ihtimalini dusunesim gelmiyor :)
inşallah dediğin gibi olur canım. hakkında hayırlısı olsun. son adet tarihin ne zamandı senin.
 
muamma

muamma

Aktif Üye
Üye
kızlar çok şükür 4 gün sonra yani bu günkü testim de 1125 i gördük artık içim rahatladı benim gibi olan varsa canını sıkmasın diye söylüyorum artış varsa sıkıntı yapmayın gerçi daha keseyi görmedik ama pazartesi gidicem doktora ümit ediyorum ki görebiliriz:):d040::nazar:
 
muamma

muamma

Aktif Üye
Üye
filz' Alıntı:
11 ocaktı canım. Bu arada senin için çok sevindim Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin :)
çok teşekkür ederim canım darısı senin başına. belirtilerin adet öncesi belirtilerde olabilir hamilede olabilirsin tabi. ben adet olmadan bir hafta önce böyle belirtilerim oluyordu. sende o son haftaya girmişsin belki ondandır. sana daha öncede söyledim belirtilere takılma canım çünkü insan hastalanınca çok kötü oluyor mesela benim ilk belirtim adet günümde ağzımda sürekli ve yoğum metalik taddı. iki gün devam etti. bir de yüzümde sivilce çıkmamıştı.;)
 
R

rafza

Yeni Üye
Üye
Amin.ben son reglimden 3 gün sonra kasık ağrısı ve göğüs şişkinliği yaşıyorum.Şimdi reglime 4 gün var belim kırılacakmış gibi çok ağırıyor daha önce hiç böyle olmamıştım 11 yıllık evliyim idrar testi inatla negatif çıkiyo ama ben inanmak istemiyorum belki imkansız ama ümitleniyorum işte Rabbim isreyen herkese nasip etsin.
 
Üst